آخرین عناوین

شنبه 25 آذر 1396-18:20 کد خبر:48336

محمد درخشنده/کارشناس رسانه

شما را به خدا قسم بر دغدغه هایتان پا فشاری کنید

صحبت های استاندار متعهد ودلسوز مازندران ضمن آن که موجی از امیدواری را درمیان مردم استان ایجاد خواهد کرد، اسباب برخی دل نگرانی ها نیزمی شود.


خزرخبر:استاندار مازندران درتازه ترین اظهار نظر خود تصریح کرده است که برای تحقق برنامه های دولت درزمینه احیاء صنایع، شناسایی سرمایه گذاران واقعی و سپردن مجموعه های صنعتی به واجدان شرایط دراستان پیگیری می شود.

صحبت های استاندار متعهد ودلسوز مازندران ضمن آن که موجی از امیدواری را درمیان مردم استان ایجاد خواهد کرد، اسباب برخی دل نگرانی ها نیزمی شود.

احیاء صنعت واشتغال دراستان مازندران واژه هایی هستند که کارگران و مردم استان خاطرات خوشی از آنها ندارند؛ کارخانه های بزرگ عمدتا نساجی با عنوان بهسازی و بازسازی وادامه حیات به بخش خصوصی واگذار گردیدند و به علت نبود نظام دقیق و صحیح نظارتی، کارخانه های بحران زده نه تنها احیاء نشدند که تعطیل و صدها کارگر شاغل خانه نشین و زندگی هزاران خانوار بی گناه فرجام ناخوشایندی پیدا کرد.

کارخانه هایی که در روزگاری نه چندان دور محل اشتغال و تولید و درآمدزایی برای مردم واقتصاد استان بودند، نابود وآنانی که به عنوان احیاء ؛ صنعت مازندران را زمین گیرکرده اند؛ درهیچ محکمه ای مورد سوال واقع نگشتند ومعلوم نیست که برسرکارگران مظلوم وبی پناه وخانواده های آبرومندشان چه آمد؟

آقای استاندار! تدابیر دولت محترم را ارج می نهیم و زحمات و پیگیری های بی وقفه جنابعالی را پاس می داریم؛ آری مردمان خوب و شریف مازندران واقشارآسیب پذیرازجمله کارگران عزیز در همه عرصه ها شاگردان ممتاز نظام بوده اند وامروز بنا بر ندای ملکوتی رهبرمعظم انقلاب سربازان خط مقدم اقتصاد مقاومتی به شمار می آیند!

آقای استاندار! دغدغه های جنابعالی قابل احترام هستند واطمینان داریم آمده اید تا به همت مردم وهمراهی مسئولان مازندران ؛ استان را ازبن بست محرومیت ها خارج سازید و قطعا دراین مسیر با توفیقات الهی پیروزخواهید بود اما جناب اسلامی! با اذهان منفی مردمان استان وکارگران ازواژه نازیبای واگذاری کارخانه ها چه خواهید کرد؟

آقای استاندار! همه مردم استان و ما رسانه ای ها به تبعات بی تدبیری ها در دولت های گذشته آگاه هستیم و از نزدیک شاهد مصایبی که برصنعت واشتغال مازندران وارد گشته بوده وهستیم؛ مردم خوب وقدرشناس استان درانتظار یک ناجی بودند وشما امروز حکم همان ناجی دلسوزی هستید که چشم بر واقعیت ها گشوده وبراساس منطق سخن می گوید اما نگران  آن هستند که باردیگرموج سواران تحت عنوان دلسوزصنعت واشتغال ، صنعت وکارخانه های استان واشتغال را درسیلاب بی تدبیری های خود غرق نمایند وبه نظاره بنشینند وبس!

قصد نداریم برزخم مردمان استان و آنانی که قربانی برخی سیاست های غلط اقتصادی شدند، نمک بپاشیم و روزگاران تلخ تر از زهر را در یادشان زنده نماییم؛ اینک استانداری مردم دار و مدبر و خوش فکر و آینده نگر به مازندران آمده و آبروی خویش را وقف احیاء دوباره استان نموده تا ثروتمندترین استان کشور به جایگاه واقعی و درخور شانش برسد؛ اما شما را به خدا قسم می دهیم که برآنچه به عنوان دغدغه هایتان است و قرار است اجرایی نمایید پافشاری کرده و با افراد و گروه هایی که به هرعنوانی مانع از تحقق اهداف دولت محترم می شوند، برخورد قاطع نموده و اقتصاد استان را به مسیر اصلی برگردانید تامشمول دعای عاقبت به خیری مردمانی باشد که قدر انسانهای با محبت  و دلسوز را می دانند.انشاء الله

خدایا چنان کن سرانجام کار

توخشنود باشی وما رستگار

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :