آخرین عناوین

يکشنبه 26 آذر 1396-16:42 کد خبر:48348

عدم پاسخگویی مسئولین به درخواست شهروندان:

علت بستن چهارراه شهرک دانش بابل چیست؟

اقدام شورای ترافیک بابل در بستن چهار راه شهرک دانش در کمربندی شرقی موجی از انتقادات ساکنین و کسبه این منطقه را برانگیخته و هیچ مسئولی پاسخگو نیست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز،اقدام شورای ترافیک شهرستان بابل در بستن چهار راه شهرک دانش در کمربندی شرقی موجی از انتقادات ساکنین و کسبه این منطقه را برانگیخت.

براساس این گزارش در حالی این روزها ساکنین شهرک های صالحین، دانش و کسبه این منطقه انتقادات خود را به مسئولین شهری از جمله فرماندار بابل منتقل کرده اند که هیچ مسئولی در این زمینه پاسخگو نیست.

از طرفی شنیده شده برخی نمایندگان شورای اسلامی شهر بابل نیز به این تصمیم غیر کارشناسانه منتقد بوده اما هنوز گشایشی در این موضوع نشده است.

بستن چهاراه شهرک دانش شهرستان بابل که مجهز به چراغ راهنمایی رانندگی بوده و هدایت رفت و آمد زیاد کمربندی برای دور زدن از بریدگی خطرناک نزدیک به شهرک صالحین و ایجاد ترافیک شدید در این ناحیه و بالاخص در ساعات پایانی شب به نظر می آید تاکنون به چشم مسئولین شهری و مخصوصاً رئیس راهنمایی و رانندگی این شهر نیامده است!!

از سویی دیگر مردم این منطقه دلیل دیگر نارضایتی خود را پاسخگو نبودن مسئولین و مخصوصاً فرماندار شهرستان بابل می دانند چرا که آنها معتقدند علیرغم اطلاع به فرماندار از طریق نامه و امضاء ساکنین این محلات و اطلاع رسانی از طریق کانال های مجازی متاسفانه هنوز هیچ اقدام مثبتی انجام نشده است.

علی ایحال انتظار می رود مسئولین مرتبط نسبت به اینکه این چهار راه بر چه اساسی بسته شده چه منفعتی برای رفت و آمد مردم دارد پاسخگو بوده و چنانچه تصمیم آنها در این مورد اشتباه می باشد نسبت به رفع مشکل در اسرع وقت اقدام نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :