آخرین عناوین

دوشنبه 27 آذر 1396-16:15 کد خبر:48369

وعده هایی که خیلی زود به فراموشی سپرده شد:

اولین بدقولی از سوی شورای شهر قائم‌شهر!

قول 60 روزه  اعضای شورای شهر قائمهشر، بعد از گذشت بیش از 70 روز انگار به فراموشی سپرده شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، با گذشت بیش از 70 روز از قول 60 روزه‌ی اعضای شورای شهر و مسئولین شهرداری قائم شهر جهت تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح جانبازان ، اما کماکان مشاهده می کنیم که مردم این شهر انتظار دیدن روی هم قرار گرفتن آجری بر روی آجر دیگر را دارند.

براساس این گزارش، این روزها پروژه تقاطع جانبازان در قائم شهر به یکی از زشت ترین پروژه های عمرانی در استان مازندران تبدیل شده است به طوری که علاوه بر ایجاد مزاحمت‌های فراوان برای مردم و کسبه اطراف ، چهره ی شهر را نزد چشمان مسافرین نیز به بدترین شکل ممکن جلوه می دهد.

شورای دوره پنجم قائم شهر که با کلی ادعا روی کار آمد و به نوعی تک تک اعضای آن خود را ناجی شهر می دانند، تا به امروز حتی نتوانسته است یک پروژه ساده و عادی عمرانی را به سرانجام برساند و جالب اینجاست که یک گره را باز نکرده به دنبال آغاز پروژه ای دیگر در تقاطع شهید مهدوی یکی دیگر از پرترافیک ترین مناطق شهری هم رفته اند.

مردم قائم شهر که بعد از روی کار آمدن شورای جدید شهر ، امیدی بسیاری به توسعه و حل بحران های مختلف شهری داشتند این روزها با نگاه منفی از آینده شهرشان حرف می زنند، به خصوص اینکه وضعیت شهرداری قائم شهر نیز در حالت مبهمی قرار گرفته و عدم معرفی شهردار باعث شده است تا زمان جهت توسعه شهر به هدر برود.

به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آشی که قرار است شورای شهر دوره پنجم قائم شهر برای مردم این شهر بپزد در نهایت چه مقدار روغن دارد!

آیا اصلاً این آش قابلیت خوردن دارد یا زمان پختن به انتها نرسیده مردم این شهر باید انتظار ورود آشپزهای بعدی را بکشند !!؟؟

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :