آخرین عناوین

دوشنبه 27 آذر 1396-17:25 کد خبر:48371

رئیس اداره منابع طبیعی کجور خبر داد:

یک هکتار از جنگل‌های «مسیر» و «دلسم» طعمه حریق شد

رئیس اداره منابع طبیعی کجور گفت: یک هکتار از جنگل‌های «مسیر» و «دلسم» بخش کجور شهرستان نوشهر طعمه حریق شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محرمعلی دیلم‌صالحی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت آتش‌سوزی در جنگل‌های این منطقه اظهار کرد: طبق آخرین کارشناسی صورت گرفته از آتش‌سوزی امروز جنگل‌های «مسیر» و «دلسم» کجور، سطحی معادل یک هکتار از جنگل‌های این منطقه طعمه حریق شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بخش کجور افزود: این آتش‌سوزی در حال حاضر مهار شد ولی برای اطمینان خاطر بیشتر، تعدادی از نیروها در محل وقوع حریق همچنان مستقر ماندند.

وی تصریح کرد: آتش سوزی جنگل‌های «مسیر» و «دلسم» بخش کجور حدود ساعت 14 امروز توسط نیروهای امدادی منابع طبیعی مهار و از گسترش دامنه آتش به سایر مناطق جنگلی جلوگیری شد.

دیلم‌صالحی با اشاره به اینکه هنوز علت وقوع آتش‌سوزی مشخص نشده است، عنوان کرد: علت این حادثه در دست بررسی است و به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با هشدار جدی به شکارچیانی که قصد شکار در مناطق جنگلی بخش کجور را دارند، گفت: به دلیل پایداری وضع جوی و برگ‌ریزان درختان و انباشته شدن بستر جنگل از برگ‌های خشک پاییزی، از روشن کردن هرگونه آتش به شدت خودداری و پرهیز کنند.

براساس این گزارش، کد امداد جنگل با پیش شماره 1504 آماده دریافت پیام‌های مردم درباره مواردی همچون حریق و تجاوزات به عرصه‌های منابع ملی جنگلی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :