آخرین عناوین

چهارشنبه 29 آذر 1396-9:23 کد خبر:48398

رييس کل دادگستري استان مازندران اعلام کرد:

مازندران رتبه دوم کشور را در جرايم مهم دارد

رييس کل دادگستري استان مازندران گفت: استان مازندران رتبه دوم کشوري را در خصوص 10جرم مهم در کشور به خود اختصاص داده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، رييس کل دادگستري استان مازندران گفت: با بررسي هاي انجام گرفته از طريق سيستم، استان مازندران رتبه دوم کشوري را در خصوص 10جرم مهم در کشور به خود اختصاص داده است.

براساس این گزارش، تقوي فرد با بيان اين مطلب افزود: يکي از موضوعات مهمي که در اين استان وجود دارد برخي اعمال و رفتاري است که مردم بايد به آن توجه بسياري داشته باشند تا در زندگي و جامعه به مشکل برخورد نکنند.

رييس کل دادگستري استان مازندران ادامه داد: با بررسي هاي انجام گرفته از طريق سيستم کشوري در خصوص 10 عنوان جرم مهم، متاسفانه استان مازندران رتبه دوم کشوري را به خود اختصاص داده است که بيشتر پرونده ها در اين استان مربوط به اهانت ، تهديد،‌ تخريب ،طلاق ،مهريه واختلافات خانوادگي است.

وي ادامه داد: در بعضي از مسائل مانند درگيري، قبل از اعمال نظر کارشناس در رابطه با جرم صورت پذيرفته اين رفتار ناآگاهانه مردم باعث درگيري و اهانت به يکديگر در جامعه مي شود.

رييس کل دادگستري استان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه استان ازجمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان تبليغات و به ويژه صدا و سيماي مرکز استان بايد تلاش بيشتري در خصوص فرهنگ سازي درجامعه انجام دهند چرا که مي توانند بيشترين بازدهي را داشته و نقش بسزايي در اين امر از خود ايفا کنند.

اين مقام قضايي خاطرنشان کرد: دستگاه قضايي استان نيز در اين خصوص اقداماتي را از سوي معاونت اجتماعي و پيشگيري انجام داده است؛ ولي اين امر همت استاني را مي طلبد و بايد تمام دستگاه هاي استان دست در دست هم داده تا بتوانند اين معضل اجتماعي را با کمک مردم به کمترين نقطه آن برسانند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :