آخرین عناوین

پنجشنبه 19 تير 1393-19:57 کد خبر:488

سرپرست کتابخانه‌های عمومی مازندران خبر داد

خرید 3 هزار جلد کتاب برای بخش کودک کتابخانه‌های عمومی مازندران

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران از خرید 3 هزار جلد کتاب برای بخش کودک کتابخانه‌های عمومی مازندران خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، عبدالحسین باقری از خریداری سه هزار جلد کتاب برای بخش کودک کتابخانه‌های عمومی مازندران خبر داد.

وی بیان کرد: این اقدام برای غنی‌سازی و ارتقا کمی و کیفی کتاب‌های بخش کودک کتابخانه‌های عمومی استان انجام شد.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران با بیان اینکه نهادینه‌سازی فرهنگ کتابخوانی باید از دوران کودکی صورت گیرد، به توجه ویژه و برنامه‌ریزی شده به بخش کودک در کتابخانه‌های عمومی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از بخش کودک در کتابخانه‌های عمومی شده است، اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی نیز علاوه بر تجهیز این بخش به کتاب‌های مناسب، برنامه‌های فرهنگی خوبی از جمله قصه‌گویی، مسابقات نقاشی و برنامه‌های نمایشی را برای کودکان عضو کتابخانه اجرا می‌کند.

باقری افزود: در سال‌های گذشته کتاب‌های کودک با طراحی‌های تصویری و محتوایی تخصصی در راستای تربیت دینی کودکان به چاپ رسیده و از این رو تصمیم گرفتیم در اداره کل کتابخانه‌های عمومی در راستای ارتقاء کمی و کیفی کتاب‌های بخش کودک در کتابخانه‌های عمومی تعداد سه هزار جلد کتاب از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خریداری کرده و برای این کار مهم 10 میلیون تومان نیز اختصاص داده‌ایم.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در پایان از همه خانواده‌ها دعوت کرد تا فرزندان خود را با کتاب‌های خوب آشنا کنند و به آنها توصیه کرد تا از فرصت به وجود آمده در بخش کودک کتابخانه‌های عمومی حداکثر استفاده را در این راستا ببرند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :