آخرین عناوین

جمعه 20 تير 1393-11:3 کد خبر:493

اخبارشهرداری ساری در یک نگاه:

احداث منطقه ویژه عابر راه ويژه معلولان در سطح شهر/نهضت پیاده رو سازی آغاز شد

احداث منطقه ویژه عابر راه ویژه معلولان و آغاز نهضت پیاده رو سازی در ساری آغاز شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری،مهندس رادنيا شهردارمنطقه شهرداري ساري درمصاحبه اي برمناسب سازي تمامي معابر اين منطقه تاكيد كرد و گفت : با همكاري معاونت فني و عمراني شهرداري اصلاح معماري منازل و اماكن عمومي را نيز آغاز كرديم .

بنا به گزارش مركز امور رسانه شهرداري ساري رادنيا ضمن بيان اين مطلب كه به دلايل مختلف در منطقه سه آلودگي هاي تصويري و صوتي نسبت به دومنطقه ديگر بيشتر مي باشد گفت : يكي ازجدي ترين برنامه هاي ما مقابله با اين نوع از آلودگي ها و كاهش آن است چرا كه بهداشت جامعه را بشدت تهديد مي كند .

وي همكاري شهروندان با شهرداري را درمقابله با آلودگي هاي تصويري و صوتي بسيار اثرگذار دانست و افزود : توجه به ايجاد راهكارهاي لازم براي آمد و شد مطمئن معلولان در شهر يكي از مهمترين تاكيدات مهندس عبوري مي باشد و به همين دليل با يك برنامه ريزي جامع مي كوشيم تا در تمامي معابراين منطقه عابرراه هاي ويژه معلولان را نيز احداث نمائيم .

اين گزارش حاكيست رادنيا در ادامه اين مصاحبه ميزان مرمت و آسفالت كوچه ها و خيابانهاي منطقه را در دوسال اخير بيش از تمامي سي سال گذشته عنوان كرد و گفت : يكي از دستاوردهاي مهم و اثرگذار مهندس عبوري نگاه ويژه به مناطق محروم ساري است چرا كه موجب ايجاد تحولاتي عظيم در اينگونه مناطق گرديده است تا جايي كه اينك با قاطعيت مي توان گفت : حجم اقدامات عمراني منطقه سه شهرداري ساري حتي از دو منطقه ديگر هم بيشتر مي باشد . 

 

شهرداري ساري همچنان در تلاش

 

بعد از نهضت آسفالت نوبت به نهضت پياده روسازي رسيد

   

شهرداري ساري در كنار دوازده پروژه عظيم دهها طرح عمراني ديگر را همزمان به پيش مي برد كه تبديل پياده رو سازي شهر به يك نهضت تمام عيار از آن جمله مي باشد .

بنا به گزارش مركز امور رسانه شهرداري ساري عباس رشيدي معاون فني و عمراني شهرداري مركز استان در مصاحبه اي ضمن اعلام مطلب فوق گفت : در حاليكه طبق يك رسم نادرست معمولاً در ماه مبارك رمضان فعاليت دستگاههاي اجرايي كاهش پيدا مي كند در شهرداري ساري اين فعاليت ها اگر اوج نگيرد كاهش هم نمي يابد چرا كه به باور ما نه شهر تعطيل بردار است و نه شهروندان مي پذيرند كه ما به هر دليلي روند عمران و آباداني را متوقف كنيم به همين دليل برنامه ريزي شد تا در اين ماه كه عابر راهها خلوت تر از ديگر زمانها هستند پياده رو سازي ها را گسترده تر ساخته و در كنار نهضت آسفالت نهضتي تحت عنوان پياده روسازي را دنبال كنيم .

وي با برشمردن اسامي اماكني كه نهضت پياده روسازي در آنها آغاز شده است از شهروندان به دليل مشكلاتي كه احتمالاً براي آنها ايجاد مي شود عذرخواهي كرد و افزود : مردم فهيم ما مي دانند كه عمران و آباداني هزينه هايي دارد و اين هزينه ها اگر براي شهرداري اقتصادي است براي مردم مشكلات و معضلاتي مي باشد كه ايجاد مي گردد .

رشيدي همراهي و همكاري مردم را يكي از دلايل موفقيت اين نهضت ناميد و خاطرنشان كرد: شهروندان شريف ما مي دانند كه پروژه هاي عمراني با هزينه هاي سنگيني انجام مي گردد و براي همين انتظار داريم اين عزيزان در نگهداري از كارهاي انجام شده نهايت دقت را بكار گرفته و كمال همكاري را بعمل آورند .

معاون فني و عمراني شهرداري ساري در پايان با بيان اين مطلب كه تلاش مي كنيم ميدان معلم براي عيد فطر آماده افتتاح گرددافزود: همانگونه كه پيش ازاين نيز اعلام شد مناسب سازي و بازآرايي ميادين ساري يكي ديگر از پروژه هاي شهرداري ساري است كه اميدواريم در سايه اين خدمات ساري به شهري تبديل شود كه شايسته سارويان است .  

 

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :