آخرین عناوین

چهارشنبه 29 آذر 1396-15:46 کد خبر:49404

فرماندار فریدونکنار اعلام کرد:

جمع آوری تورهای هوایی و بازار پرندگان شایعه است

فرماندار فریدونکنار گفت: مصوبه ای برای جمع آوری تورهای هوایی در تالاب فریدونکنار از سوی شورای تامین استان صورت نگرفته است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از خبرگزاری ایسنا ،حسین منفردی در خصوص انتشار خبری مبنی بر ابلاغ مصوبه شورای تامین استان مازندران برای جمع‌آوری تورهای هوایی به فرمانداری فریدونکنار اظهار داشت: این خبر از اساس کذب است و تمام این اخبار بر اساس هیاهوی رسانه‌ای که در مدت مهاجرت پرندگان به فریدونکنار وجود دارد منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چنین مصوبه‌ای در استان وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: یک خبرنگار از خبرگزاری استانی که به دنبال تحریک کردن مردم و مسئولان بود اقدام به انتشار این خبر کرد.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه ماموران محیط زیست برای ساماندهی بازار پرندگان به این مکان سرکشی می‌کنند، تصریح کرد: اینکه گفته شد معاونت فرمانداری فریدونکناری جلوی مامورانی که قصد داشتند مصوبه شورای تامین استان را برای صیادان و فروشندگان قرائت کنند را گرفته دروغ بوده است.

منفردی با تاکید بر اینکه همه موظف به اجرای قانون هستند، گفت: اینکه گفته می‌شود مسئولان فریدونکنار از اجرای قانون در این شهرستان جلوگیری می‌کنند قابل قبول نیست.

وی افزود: مسئولان فریدونکنار با توجه به آشنایی به درد مردم و مشکلات موجود در حال تلاش برای احقاق حق صیادان فریدونکناری و همچنین اجرای قانون هستند.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه بازار پرندگان فریدونکنار همچنان دایر است، یادآور شد: محیط زیست موظف است برای ساماندهی این بازار اقدامات لازم را انجام دهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :