آخرین عناوین

پنجشنبه 30 آذر 1396-10:38 کد خبر:49418

جراحی فوری سیستم اطلاع رسانی استانداری:

چرا پیگیری های اسلامی به گوش مردم نمی رسد!؟

سیستم اطلاع رسانی بالاترین جایگاه دولتی در استان مازندران دچار تومور سرطانی شده که نیاز به جراحی فوری دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، بیائید برویم در کوچه پس کوچه های استان قدمی بزنیم، به بازارها برویم، در صف نانوائی ها قرار بگیریم ،درون تاکسی ها بنشینیم و در همه ی این اماکن ، نام "محمد اسلامی" استاندار مازندران را به زبان بیاوریم.

پاسخ مردم جالب است و جملاتی می شنوید که ریشه در ناامیدی آنها دارد...

"اسلامی هم یکی مثل قبلی" ، " مگه استاندار تغییر کرده؟" ، "این هم هیچکار نمیتونه بکنه" ، "تو این چند مدت اومده چیکار کرده؟" ، "تو دفترش نشسته فکر میکنه مشکل مردم حل میشه" ، "اینم جیب خودشو پُر میکنه میره" و ده ها مورد دیگه مثل این موارد که به وضوح می توان ناامیدی را در چشمان اکثر گویندگان این جملات مشاهده نمود.

با این مقدمه بهتر است به بخش اصلی این یادداشت اشاره کنیم؛

نمی توان منکر شویم که محمد اسلامی استاندار دولت دوازدهم در مازندران ، در این مدت کوتاهی که به عنوان استاندار جدید استان منصوب شده است پیگیری های زیادی در حوزه های مختلف داشته است.

حضور فیزیکی در شهرهای استان از غرب تا شرق مازندران ، جلسات مختلف با وزاری دولت ، بررسی مشکلات استان در جلسات متعدد ، دیدار چهره به چهره با مردم برای حل مشکلات آنها ، جلسات متعدد با سرمایه گذاران مختلف برای ورود آنها به استان ، بازدید از پروژه های نیمه کاره و تلاش برای تخصیص اعتبارات برای تکمیل آنها ، بررسی مهمترین چالش های استان مانند پسماند ، بیکاری ، طلاق و ... و ده ها مورد دیگر نشان می دهد عالی ترین نماینده دولت در استان در همین مدت کوتاه حضورش تلاش های بسیاری انجام داده است که متاسفانه به دلیل ضعف اطلاع رسانی در عالی ترین جایگاه دولتی در استان ، انعکاسی در بین مردم نداشته است.

بهتر است صریح تر با استاندار مازندران سخن بگوئیم.

سیستم اطلاع رسانی و روابط عمومی استانداری معیوب شده است یا به نوعی بهتر است بگوئیم این سیستم دچار تومور سرطانی شده که نیاز به جراحی فوری دارد تا بتواند مفید و سالم به فعالیت بپردازد.

اداره کردن سیستم روابط عمومی استانداری به منسوخ ترین شیوه مدیریت اطلاع رسانی ، باعث شده است تا عملکرد خوب محمد اسلامی در همین مدت کوتاه به بدنه عادی جامعه منعکس نشود و مردم با ناامیدی از حضور استاندار جدید در استان شان سخن بگویند.

به نظر می رسد جهت جلوگیری از هدر رفت تلاش های دولت تدبیر و امید و ایجاد امید در بین مردم مازندران ، محمد اسلامی باید هر چه زودتر دست به کار شود و در راس هرم روابط عمومی استانداری تغییرات کارسازی را اعمال نماید.

تغییری که اگر فردا هم انجام شود ، دیر است...

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :