آخرین عناوین

شنبه 2 دی 1396-18:40 کد خبر:49453

وضعیت بلاتکلیف پروژه‌ای که در هفته دولت افتتاح ش:د

افتتاح کلینیک ویژه بیمارستان فریدونکنار به هر قیمتی/ کلینیکی که افتتاح شد اما خدمات نمی‌دهد!

کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی شهرستان فریدونکنار در حالی در هفته دولت امسال افتتاح شد که به‌علت وجود کاستی‌های بسیار همچنان تعطیل و به بهره ‌برداری نرسیده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، با وجود آنکه فریدونکنار نزدیک به یک دهه به شهرستان تبدیل شده است همچنان نارسایی‌های فراوانی دارد و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند که یکی از این مشکلات بی‌شمار مربوط به بیمارستان امام خمینی و کلینیک ویژه آن است که با وجود افتتاح در هفته دولت امسال، همچنان تعطیل و به بهره‌ برداری نرسیده است.

بر اساس شنیده‌ها بیش از 30 مشکل اساسی در این کلینیک ویژه وجود دارد که برخی نیز معتقد بودند این کلینیک ویژه باید در دهه فجر امسال آغاز به‌کار می‌کرد اما با وجود این مشکلات به نظر نمی‌رسد تا سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

*افتتاح کلینیک ویژه بیمارستان فریدونکنار با وجود کاستی در خدمات‌دهی

فرماندار فریدونکنار اظهار کرد: با توجه به تکمیل تجهیزات ساختمان و تعمیر و ساخت راه دسترسی به کلینیک ویژه در بیمارستان فریدونکنار در آینده نزدیک به مردم خدمات‌دهی می‌شود.

حسین منفردی افزود: برخی مشکلات فنی در این کلینیک ویژه وجود دارد که برای رفع آن پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود به جای افتتاح این مرکز نیمه کاره پس از پایان ساخت کلینیک ویژه، افتتاح می‌شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از ادارات درخواست شد برای هفته دولت پروژه‌های خود را برای افتتاح اعلام کنند، این طرح نیز معرفی شد.

فرماندار فریدونکنار افزود: از آنجایی که احداث ساختمان کلینیک ویژه بیمارستان فریدونکنار به پایان رسیده و تنها در زمینه خدمات‌دهی با کاستی‌هایی روبه‌رو بود در هفته دولت افتتاح شد.

منفردی در پایان گفت: در حال حاضر برای تجهیز و خدمات این کلینیک اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

*کلینیک ویژه بیمارستان فریدونکنار مشکل اعتباری دارد

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار نیز گفت: کلینیک ویژه یک پروژه ملی است و به دلیل عدم پرداخت اعتبار به پیمانکار، ساخت آن همچنان به پایان نرسیده است.

سیدمصطفی قاسم‌زاده اظهار کرد: پرداخت اعتبار آن به صورت سلسله مراتبی و از سوی دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت باید صورت گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا این پروژه نیمه‌کاره در هفته دولت افتتاح شد، تصریح کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم.

قاسم‌زاده همچنین در پاسخ به این پرسش که برای افتتاح این مرکز از بیمارستان استعلام نشد، گفت: استعلام گرفته شد و کلینیک نیز آماده بود اما به دلیل اینکه پیش‌بینی می‌شد اعتبار کار باقی مانده تامین می‌شود افتتاح صورت گرفت.

*چرا پروژه نیمه‌کاره در هفته دولت افتتاح شد؟

راه‌اندازی کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار موجب افزایش کیفیت ارائه خدمات به بیماران این شهرستان می‌شود و مسئولان باید هر چه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کنند.

همچنین اینکه به نظر می‌رسد مسئولان فریدونکنار باید به این پرسش پاسخ دهند چرا در هفته دولت پروژه‌ای که هنوز ساخت آن به پایان نرسیده بود را افتتاح کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :