آخرین عناوین

يکشنبه 3 دی 1396-8:49 کد خبر:49465

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد:

کندوان مسدود شد/احتمال یخ‌زدگی محورهای کوهستانی مازندران

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدوده مرزن‌آباد محور کندوان از 26 آذرماه تا 20 اسفندماه امسال مسدود اعلام شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محسن هاشمی اظهار داشت: به ‌دلیل اجرای عملیات ایمن‌سازی تونل امیرکبیر استان البرز ، محدوده مرزن‌آباد محور کندوان از تاریخ 26 آذرماه تا 20 اسفندماه امسال مسدود اعلام شده است.

وی افزود: این محدودیت از ساعت 21:30 دقیقه تا پنج بامداد روزهای شنبه تا سه‌شنبه به جزء ایام تعطیلات و قبل و بعد روزهای تعطیل هر دو جهت محور کرج چالوس مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران یادآور شد: تردد طی این مدت از محورهای سوادکوه و هراز به‌عنوان محورهای جایگزین امکان‌پذیر خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به شرایط فصل زمستان به ‌دلیل رطوبت هوا شاهد یخ‌زدگی سطح جاده‌ها به‌ ویژه در ساعات شب و بامداد هستیم لازم است رانندگان با رعایت جوانب احتیاط، سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز و مطمئن از خودروی جلویی در سطح محورها به‌ ویژه مسیرهای کوهستانی تردد کنند.

هاشمی یادآور شد: با توجه فصل زمستان افرادی که قصد مسافرت از طریق محورهای مواصلاتی مازندران دارند همراه داشتن  زنجیرچرخ و اغذیه خشک ضرورت دارد و لازم است نسبت به رفع نقص فنی خودروی خود اقدام کنند.

وی در پایان گفت: آمد و شد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت عادی و روان بوده تنها در سه راه چلاو به‌صورت مقطعی نیمه‌سنگین یا پرحجم است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :