آخرین عناوین

دوشنبه 4 دی 1396-9:58 کد خبر:49482

شهردار ساری دقیقا کجاست؟

دروغ پراکنی و شبهه افکنی تا به کجا؟؟!!

اگر برخی رسانه ها با شیطنت و یا با ناآگاهی سعی در القای بی احترامی شهردار مرکز استان به جلسات استانداری را در سر دارند به راستی چه باید کرد؟


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز، برخی از رسانه های بی اطلاع در مسیر پیشین خود بار دیگر حماسه آفریدند و بی هیچ سند و مدرکی با بزرگنمایی، دروغ پراکنی و پس از آن شبهه افکنی تلاش کردند تا چهرۀ خادمان شهر ساری را مخدوش نمایند.

پر واضح است که سر این قصه به کجا می رسد و آخر این خط کجا ختم خواهد شد اما به جهت تنویر افکار عمومی و تنها برای احترام به شهروندان فهیم و شریف ساری مباحثی را لازم به یادآوری می دانیم.

غیبت مدیران و روسای دستگاهها در جلسات مختلف و متفاوت استان چیز غریبی نیست چراکه در استان مازندران دهها کارگروه و ستاد و.. در سطح شهرستان و استان پدید آمده است و در بسیاری از این شوراها و ستادها به حکم شهردار مرکز استان بودن، مهدی عبوری  نیز از اعضا آن می باشد.

از طرفی، حجم نشست ها و جلسات در سطح استان تا اندازه ای است که خود به کلافی سردرگم و یکی از موانع حضور مؤثر مدیران در دستگاهها بدل شده است،به طور طبیعی  بسیاری از مدیران جلسات را تقسیم کرده و معاونان و گاهی نیز نمایندگان خود را در صورت تزاحم جلسات اعزام می نمایند.

البته در خصوص بهره وری این نشست ها و خروجی آنها نیز به حتم استاندار محترم مازندران در وقت مقتضی اندیشه خواهند کرد چراکه ایشان در بدو ورود به استان اعلام کردند که عملگرا هستند و وقت زیادی برای هدر دادن ندارند چراکه اصل بر توسعه استان مازندران در پرتو عمل است ولاغیر.

گمان نمی کنیم کسی در ایران اسلامی باشد که قدرو اهمیت خاندان معزّز شهدا را در نظر نگیرد و به پدران و مادران شهدا احساس دِین نکند،اینان با ایثار فرزندانشان در راه اعتلای اسلام و انقلاب توانستند کشور را سرپا نگاه دارند.

حال باید پرسید که رسیدگی به امور این پدران و مادران سالخورده در درجۀ اول باچه کسی است؟ آیا این گونه به خانواده معظم شهدا حرمت گذاری می شود؟ مهدی عبوری به عنوان تنها فرزند پسر بازمانده، برای «حاج حسن عبوری» پدر سه شهید؛ آیا چاره ای جز رسیدگی به امور پدر بزرگوارشان دارد؟

بسیاری از مقامات و دوستان و مردم فهیم ساری می دانند که پدر محترم شهیدان عبوری مدتی است کسالت دارند و برای درمان به تهران اعزام شده اند و تنها پسر آن مرد شریف نیز در کنارشان است.

البته اگر برخی رسانه ها با شیطنت و یا با ناآگاهی سعی در القای بی احترامی شهردار مرکز استان به جلسات استانداری را در سر دارند به راستی چه باید کرد؟ قضاوت را با مردم مازندران و استاندار محترم وامی گذاریم.

دروغ پراکنی، شبهه افکنی وقضاوت های نابجا و غیر منصفانه، سیاه نمایی و ایجاد ناامیدی در مردم، تنها بخشی از کارنامه رسانه های ناآگاه و بعضا مغرض است،امید است تا دیر نشده از پیشگاه مردم شریف استان و خانواده شهیدان عبوری عذر تقصیر بخواهند که خداوند بخشنده و مهربان است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سید
    سه شنبه 5 دی 1396-9:22


    خوب استعفا رو برای همچین روزی گذاشتن