آخرین عناوین

دوشنبه 4 دی 1396-15:55 کد خبر:49492

قابل توجه آقای مدیرکل:

یک داور کشتی رئیس هیئت بوکس فریدونکنار شد!

امروز در سطح شهرستان فریدونکنار کارشناسان ورزشی بر سر انتخاب‌های سوال‌برانگیز رضایت ندارند و نسبت به عملکرد این اداره گلایه‌های فراوانی وجود دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بصیرنیوز، از عجایب فریدونکنار، که زمانی یکی از قطب‌های بوکس استان مازندران بود و چهره‌های نامدار این استان در این شهرستان تمرین می‌کردند، این است یک داور کشتی رئیس هیئت بوکس فریدونکنار شد.

پس از آنکه اسفندیار پوررضا رئیس سابق هیئت بوکس فریدونکنار از جایگاه خود استعفا کرد، در اقدامی جالب و قابل تامل رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار طی حکمی یک داور کشتی را رئیس هیئت بوکس این شهرستان کرد.

این در حالی است که بزرگان و افراد کاربلد بوکس در این شهرستان در انزوا قرار دارند و از آنها برای این جایگاه دعوت به عمل نیامد.

در دوره ریاست جدید اداره ورزش و جوانان، این مدیران سایه هستند که نقش آفرینی می‌کنند و افراد موردنظرشان را با وجود کم‌تجربگی یا بدون تخصص، در راس هیئت‌ها قرار می‌دهند.

رئیس هیئت باید شخصی باشد که بتواند کمیته‌های مختلف در آن رشته تخصصی را تشکیل دهد و خود خاک خورده این رشته ورزشی باشد تا در نظارت و برنامه‌ریزی برای این امر ناتوان نباشد.

صرف جوانی یا حضور در هیئت‌های ورزشی دیگر، دلیلی بر توانایی مدیریت یک هیئت تخصصی نیست؛ چرا که امروز ورزش به یک مقوله علمی تبدیل شده و باید تمامی جوانب برای موفقیت را سنجید که در غیر این صورت چهره نامناسب ورزش این شهر و جای خالی قهرمانان مختلف را باید با ورزش‌های همگانی چون دارت و بهکاپ، که بسیار پرتلاش وموفق نیز هستند، پوشیده شود.

هرچند این نخستین انتخاب تعجب‌برانگیز اداره ورزش و جوانان فریدونکنار نیست، اما شاید غیربومی بودن بیش از ۸۰ درصد مسئولان این اداره و عدم شناخت کافی از ورزشکاران فریدونکناری و بومی، دلیلی بر این انتخاب‌های بحث‌برانگیز باشد.

امروز درسطح شهرستان فریدونکنار کارشناسان ورزشی بر سراین انتخاب‌های سوال‌برانگیز رضایت ندارند و نسبت به عملکرد این اداره گلایه‌های فراوانی وجود دارد.

به نظر می‌رسد نقش حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان در رسیدگی به مشکلات فراوان هیئت‌های ورزشی و اداره ورزش و جوانان فریدونکنار بیش از پیش پررنگ به نظر می‌رسد چرا که مگر می‌شود در یک رشته ورزشی یک داور کشتی، رئیس هیئت بوکس شود؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :