آخرین عناوین

سه شنبه 5 دی 1396-11:18 کد خبر:49504

در پنجمین دوره فعالیت صورت گرفت:

انتخاب هیئت رئیسه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران

در پنجمین دوره فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه ای،اعضای جدید هیئت رئیسه این سازمان انتخاب شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان نصر مازندران، در پنجمین دوره فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه ای، عباس رمدانی، بعنوان رئیس این سازمان در استان مازندران انتخاب شد.

براساس این گزارش، به استناد ماده 13 آیین نامه اجرایی قانون حمايت از حقوق پديد آورندگان نرم افزارهاي رايانه اي، در نخستین جلسه فعالیت پنجمین دوره سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران، اعضای هیئت رئیسه این سازمان متشکل از رئیس، نواب، دبیر و خزانه دار به اتفاق آرا اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

در این جلسه عباس رمدانی، با کسب رای موافق اعضای هیئت مدیره حاضر در جلسه، به عنوان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران برگزیده شد.

دربخش انتخاب نواب رئیس نیز رسول حسن پور و مرتضی میرزائیان با کسب رای موافق اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند،در بخش انتخاب دبیر و خزانه دار این سازمان نیز کورش بخشی کیادهی و ابوالقاسم شاکری موفق به کسب رای موافق اعضای هیئت مدیره حاضر در جلسه، به عنوان دبیر و خزانه دار پنجمین دور هیئت مدیره سازمان نصر مازندران برگزیده شدند.

در اجلاس عمومی سالانه که با حضور اعضای هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان‌های کشور برگزار می شود ترکیب اعضای شورای مرکزی این سازمان مشخص می شود.

در اجرای ماده 66 آیین نامه اجرایی این قانون، به پیشنهاد معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، و با حکم رییس جمهور ،رییس سازمان نضام صنفی رایانه ای کشور منصوب می شود.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در 29 استان کشور تشکیل شده است و فعالان شاخه های شرکتها، فروشگاها و مشاوران حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات کشور را تحت پوشش دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :