آخرین عناوین

سه شنبه 5 دی 1396-12:56 کد خبر:49506

رییس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

برخورد با متخلفان تخریب منابع طبیعی

رییس کل دادگستری استان مازندران گفت:برداشت‌های موزائیکی باعث تخریب چهره استان شده است و اجازه نمی‌دهیم منابع طبیعی تخریب شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش،رییس کل دادگستری استان مازندران گفت:برداشت‌های موزائیکی باعث تخریب چهره استان شده است و اجازه نمی‌دهیم منابع طبیعی تخریب شود.

محمد علی تقوی فرد رییس کل دادگستری استان مازندران در جلسه شورا حفظ حقوق بیت المال استان گفت:بحث تجمیع معادن شن و ماسه در اولویت کاری این جلسه قرار دارد و برای اجرایی شدن آن همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها باید پای کار بیایند.

وی به بحث ساماندهی زباله اشاره کرد و افزود:موضوع زباله باید ساماندهی شود،شرایط کنونی در شان و منزلت استان نیست.

رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: آزاد سازی سواحل استان علی رغم تلاش‌های صورت گرفته هنوز تا رسیدن به نتیجه مطلوب فاصله زیادی دارد.

تقوی فرد افزود:برای رسیدن به اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده، دستگاه قضایی همچون گذشته آمادگی کامل برای همراهی و کمک دررفع این مشکلات را دارد.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران با اشاره به واگذاری زمین‌های ۱۸ هزار هکتاری به بانک زمین در گذشته گفت: با تدابیر صورت گرفته ۱۲ هزار هکتاراز آن اراضی به محیط زیست برگردانده شد و تصمیم گیری تعیین تکلیف درباره باقیمانده این اراضی ضروری است.

محمد اسلامی استاندار مازندران نیز در این جلسه گفت: یکی از نماد‌های کشور‌های توسعه یافته بحث قانوگرایی و قانو مداری است. زیبایی محیط و اجتماع به قانون مداری است.

وی افزود:همه ما باید به قانون و تدابیری که در چارچوب منویات رهبری است عمل کنیم.

وی تاکید کرد: هرکسی در هر مسولیتی باید دامنه اختیارات خود را درک کرده و به آن عمل و پاسخ گو باشد.

استاندار مازندران افزود: مهمترین نکته این است که قوانین و مقررات دست افراد را نمی‌بندد بلکه باعث عملکرد شفاف می‌شود تا فساد را ریشه کن کند.

وی با تاکید بر سرکشی به ادارات شهرستانی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت: عدم نظارت و کنترل و سرکشی باعث فساد و سهل انگاری می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :