آخرین عناوین

پنجشنبه 7 دی 1396-9:48 کد خبر:49537

با حضور معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد:

برگزاری همایش مجمع شهرستانی سلامت گلوگاه

همایش مجمع شهرستانی سلامت گلوگاه، با حضور معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،همایش مجمع شهرستانی سلامت گلوگاه، با حضور معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

براساس این گزارش، دراین همایش بابامحمودی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسگری اهداف برگزاري مجمع شهرستاني سلامت را مشارکت موثر ادارات ،سازمانها،موسسه هاي خيريه و خيرين در تامين سلامت دانسته و اهميت آن را در توسعه پايدار، ارتقا شاخص هاي بهداشتي و درماني برشمردند.

وی نقش کار گروه سلامت و مشارکتهای بین بخشی و خیرین وسمن ها در حوزه سلامت را مطرح کرده و برنامه های مهم کاهش آسیب های اجتماعی در اين حوزه را اشاره کردند.

در پایان این همایش بابا محمودی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص این همایش گفت: در این جلسه روسای ادارات آموزش و پرورش ، شهرداري و اداره برق ، رئيس و دبير مجمع خيرين سلامت اين شهرستان گزارش کاري از همکاري فيمابين جهت مشارکت در امرساخت وساز و کمک در راستاي ارتقاء سطح سلامت مردم شهرستان ارائه دادند. 

وی افزود:این همایش در قالب دو پنل مدیریتی و سمن ها وخیرین برگزار شد و در پایان این مراسم از روساي ادارات آموزش و پرورش، شهرداري، برق، ۳ نفر از خانواده هاي اهداء کننده عضو، ۵ نفراز داوطلبين سلامت برتر مراکز خدمات جامع سلامت، ۸ نفر از خيرين سلامت، ۱ نفر از دهياران و ۱ نفر از همياران سلامت شهرستان گلوگاه قدرداني به عمل آمد.

بابامحمودی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد مرکز دیالیز شهرستان گلوگاه گفت:خیرین شهرستان ساختمان مرکز دیالیز را با کمک هاي مالي تقريبي پنج ميليارد ريالي (پانصد ميليون تومان) احداث و بناي آن را به اتمام رسانده اند.

معاون اجتماعی دانشگاه ادامه داد : با همت دانشگاه علوم پزشکی مازندران جمعا مبلغ تقریبی ده میلیارد ریال جهت راه اندازی تاسیسات و ژنراتور و خنک کننده ها و همچنین خريد ۵ دستگاه دياليز و يک دستگاه آر.او و بقيه ي تجهيزات پزشکي ضروري بخش دياليز تامين اعتبار و هزينه شده است.

بابامحمودی افزود: به لحاظ تامین منابع انسانی مورد نیاز نیز کادر درمانی تامین شده و آموزش تخصصی آنان در حال انجام است.

بابامحمودی اظهار امیدواری کرد که بزودی با پایان یافتن مراحل آموزشی نیروهای تخصصی درماني مورد نياز بخش دياليز و همچنين نصب و کنترل دستگاه هاي ارسال شده توسط شرکت مربوطه ، شاهد راه اندازي بخش دياليز در شهرستان گلوگاه با استعداد ۵ تخت و دستگاه باشيم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :