آخرین عناوین

پنجشنبه 7 دی 1396-23:16 کد خبر:49544

فرماندار رامسر تأیید کرد:

تیراندازی در رامسر دو مصدوم بر جای گذاشت/ ضارب شناسایی شد/تکمیلی

فرماندار رامسر گفت:بر اثر تیراندازی در یکی از کوچه‌های رامسر دو نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند، فرد ضارب شناسایی شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از آوای خزر ، محمد آزاد درباره تیراندازی امشب که در نزدیکی میدان مرکزی شهر به وقوع پیوست، اظهار داشت: فردی به دلیل مسائل خانوادگی با اسلحه شکاری در کوچه‌ای منتهی به میدان اصلی شهر یک زن و مرد را مورد اصابت گلوله قرار داد و پس از آن متواری شد.

وی افزود: این فرد شناسایی شده است و مصدومان نیز در بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر بستری هستند.

براساس این گزارش، پس از گزارش شهروندان به پلیس به دلیل حادثه‌ای که در کوچه بانک ملی رخ داده است، بلافاصله پلیس و مأموران امدادی به محل اعزام شدند.

حال دو مصدوم وخیم است و پزشکان در تلاش هستند تا مصدومین را از مرگ نجات دهند.

&&دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت دو نفر در رامسر

شاه‌نظری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی که عصر پنج شنبه در یکی از میادین شهر به وقوع پیوست و منجر به مصدومیت دو نفر شد، خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: با وقوع این حادثه تیم‌های ویژه عملیاتی سریعا وارد عمل شده و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، سرانجام موفق به شناسایی متهم به نام (ف_س) ۴۰ ساله شدند.

شاه‌نظری از شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای جنگلی شهرستان تنکابن خبر داد و افزود: با هماهنگی قضائی ماموران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه عامل تیراندازی را دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری از وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با اشاره به انتشار برخی اخبار ضد و نقیص در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از سوی برخی افراد ناآگاه و تشویش اذهان عمومی، تصریح کرد: پلیس همواره با هرگونه ناامنی و مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

وی از شهروندان خواست با تعامل و همکاری با پلیس، همواره پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :