آخرین عناوین

پنجشنبه 7 دی 1396-23:24 کد خبر:49546

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر خبر داد:

بیمارستان بهشهر با کمبود سردخانه مواجه است

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر گفت: این بیمارستان با کمبود سردخانه مواجه است و چهار سردخانه جوابگوی زمان بحران و حوادث مختلف نیست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، افشین امیرخانلو در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: برای افزایش تعداد سردخانه در بهشهر باید چاره‌اندیشی شود تا در مواقع بحران با مشکل مواجه نشویم.

وی با اشاره به هتلینگ انجام‌شده در این بیمارستان افزود: شهروندان سزاوار خدمات‌دهی مناسب هستند و به همین جهت برای رفاه حال بیماران، همراهان و شهروندان هتلینگ مناسب در بخش‌های مختلف انجام‌شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر گفت: اکنون هتلینگ بیمارستان امام بهشهر صد در صد جذب‌شده و جراحی زنان و مردان، اطفال، داخلی، سی‌سی‌یو، اتاق عمل و نوسازی دیالیز ازجمله این موارد بوده که برخی از موارد عملیاتی و برخی در دست انجام و فضاسازی مناسب است.

امیرخانلو همچنین بدهی شرکت‌های بیمه‌گر به بیمارستان‌های دولتی را ازجمله دغدغه‌های بیمارستان‌ها اعلام کرد و افزود: در این بخش بیمارستان امام بهشهر ماهانه ۳ میلیارد تومان درآمد دارد که در همین راستا ماهانه ۲.۵ میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه‌گر طلب دارد و باید به بیمارستان پرداخت شود.

وی ادامه داد: درمجموع در طول یک سال گذشته تاکنون، بیمارستان امام بهشهر ۲۴ میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه‌گر طلب دارد.

این مسئول با اشاره به دفن زباله‌های عفونی این بیمارستان و اطلاع‌رسانی اشتباه در فضای مجازی در برخی از موارد گفت: در این بخش تلاش فراوانی برای جدایی زباله عفونی از غیر عفونی‌شده است و تولید روزانه زباله عفونی ۳۵۰ کیلوگرم و غیر عفونی این بیمارستان ۵۰۰ کیلوگرم است که در شرایط بهداشتی کامل دفن و دپو می‌شود.

امیرخانلو در مورد تصاویر پخش‌شده در برخی از فضاهای مجازی در مورد وجود زباله عفونی در غیر عفونی یادآور شد: خطای این کار به دلیل جدا بودن سطل‌ها و رنگ‌بندی‌های انجام‌شده صفر و نزدیک به صفر است اما امکان خطای انسانی و خستگی کار وجود دارد که هشدارهای لازم به افراد و پرسنل داده‌شده است.

وی در مورد پساب بیمارستان هم گفت: تولید پساب بیمارستان امام بهشهر روزانه ۸۰ هزار لیتر است و در این بخش با توجه به اینکه امکان حفر چاه جاذب به دلیل بالا بودن سطح آب در این منطقه وجود ندارد؛ خاطرنشان کرد: بر اساس استانداردهای اعلام‌شده برای پساب باید دارای چاه جاذب باشیم، یا در مراتع رها شود و یا اینکه در کانال تخلیه صنعتی هدایت شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر گفت: در بهشهر با وجود اینکه دارای پساب غیر آلاینده هستیم، اما امکان ایجاد چاه جاذب به دلیل بالا بودن سطح آب و رهاسازی در مراتع به دلیل وجود آب در مزارع، وجود ندارد و کانال هدایت آب هم ماه‌ها است که بسته و مسدود شده است و به‌ناچار با تانکر در محل تخلیه فاضلاب، تخلیه می‌شود.

سالانه ۲۴۰ هزار نفر از بیمارستان امام بهشهر خدمات می‌گیرند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :