آخرین عناوین

جمعه 8 دی 1396-12:27 کد خبر:49553

به دلیل بدهی 4میلیارد تومانی:

ابلاغیه‌ای برای توزیع شیر مدارس در مازندران دریافت نشد

کارشناس مسئول نظارت بر توزیع شیر در مدارس مازندران گفت: به دلیل بدهی که از سال گذشته داریم تاکنون ابلاغیه‌ای برای توزیع شیر در مدارس مازندران دریافت نکردیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،حسن ابراهیمی در ارتباط با وضعیت توزیع شیر در مدارس مازندران، اظهار داشت: در حال حاضر ابلاغیه‌ای بابت توزیع شیر در مدارس مازندران دریافت نکردیم.

وی افزود: با پیگیری که انجام شده بنا بود که پس از پرداخت بدهی 4 میلیارد تومانی سال گذشته توزیع شیر در مدارس از سر گرفته شود.

کارشناس مسئول نظارت بر توزیع شیر در مدارس مازندران با اعلام اینکه توزیع شیر در مدارس اقدام ملی است، تصریح کرد: چندین دستگاه مانند وزارت جهاد کشاورزی،سازمان برنامه بودجه، سازمان معدن و تجارت و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در این امر دخیل هستند و اداره کل آموزش و پرورش به عنوان مجری این طرح است، منابع این طرح از محل هدفمندی یارانه‌ها تامین می‌شود.

ابراهیمی اضافه کرد: در حال حاضر ابلاغی دریافت نکردیم و پیگیری این موضوع هستیم، چون سازمان برنامه و بودجه برای اجرای این طرح، ابلاغیه‌ای به آموزش و پرورش نداده است.

وی یادآور شد: 11 شرکت بخش خصوصی بابت طرح توزیع شیر مدارس از دولت مطالبه دارند.

کارشناس مسئول نظارت بر توزیع شیر در مدارس مازندران در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است این طرح در سال جاری اجرایی نشود، گفت: همه تلاش ما این است شیر در مدارس توزیع شود، با شرکت‌ها صحبت کردیم که اگر نسبت به پرداخت مطالبات سال گذشته آنها اقدام شود، شیر در اختیار دانش‌آموزان استان قرار می‎گیرد.

کارشناس مسئول نظارت بر توزیع شیر در مدارس مازندران در پاسخ به این سوال که روند توزیع شیر مدارس در سنوات گذشته چه طور بوده است، بیان کرد: در حالت عادی از آبان ماه شیر در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :