آخرین عناوین

جمعه 8 دی 1396-20:45 کد خبر:49557

در شورای شهر ساری چه خبر است؟؟!!!

نیروی شرکتی با حق امضاء؟؟؟!!!/پشت پرده حمایت های خاص از یک نیروی سیاسی چیست؟!!

تغییر شبهه برانگیز یک نیروی مسئول در شورای شهر ساری باعث رو شدن برخی از زد و بندهای پشت پرده شده است.


به گزارش خزرخبر،با توجه به اینکه در شورای شهر ساری قدرت و نفوذ و لابی گری به دست دو یا چند کارمند و همچنین چند عضو شورا انجام می گیرد،تغییرات سیاسی نیز در این نهاد تاثیرات زیادی گذاشته است.

بر اساس شنیده ها،با هماهنگی و نفوذ یک کارمند به ظاهر معمولی اما با قدرت خاص در پشت پرده،مسئول ضعیف روابط عمومی شورای شهر ساری چندی قبل تغییر نمود که یک نیروی شرکتی اما خاص جایگزین مسئول قبلی شد.

به گزارش خزرخبر،سعیدی که از نیروهای رسانه ای کم توان و بدون قدرت بود مسئولیت خود را به مازیار قدیری سپرد که یک نیروی سیاسی با زد و بندهای پشت پرده با مقامات شهرستانی و مسئولان استانی و کشوری می باشد.

بر اساس گزارشات رسیده،قدیری که دارای تحصیلات علوم سیاسی است و کمترین تجربه در حوزه روابط عمومی داشته با حمایت یکی از معاونان فعلی شهرداری ساری که خود حاشیه هایی به دنبال دارد به این مسئولیت رسیده هر چند خود آقای معاون با حمایت رییس جوان و کم تجربه فعلی شورای شهر و چند عضو دیگر شورا به این مسئولیت گمارده شده است.

شنیده ها حاکی از آن است که مسئول فعلی روابط عمومی شورای شهر ساری که با یکی از اعضای قدرتمند و سالم شورای شهر که جدیدا در مقابل تخلفات برخی از مدیران سازمان ها و معاون های حوزه شهرداری دست به افشاگری زده،دشمنی ای پشت پرده دارد و نسبت به سانسور نمودن اخبار این عضو شورا نیز اقداماتی انجام داده و می دهد که باعث بوجود آمدن شبهاتی شده است.

شبهه و سوال دیگری که برای کارشناسان بوجود آمده این است که چطور یک نیروی شرکتی دارای مسئولیت شده و جالب تر آنکه بر اساس کدام قانون اداری به این نیروی شرکتی حق امضاء جهت مرخصی همکاران زیر مجموعه و همچنین صدور اضافه کارهای نیروهای زیر مجموعه داده شده است؟

به زودی ابعاد دیگری از تخلفات و موارد شبهه برانگیز در شورای شهر ساری و برخی از افراد با نفوذ این نهاد منتشر می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :