آخرین عناوین

شنبه 9 دی 1396-14:20 کد خبر:49571

فرماندار قائمشهر اعلام کرد:

نساجي قائم‌شهر در انتظار تعيين تکليف مالکيت

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به اينکه پرداخت تسهيلات و سرمايه در گردش به نساجي مازندران مصوب شده است، گفت: حل مشکلات نساجي قائم‌شهر در انتظار تعيين تکليف مالکيت اين واحد است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایسنا، در پي بازديد روز دوشنبه چهار دي ماه 1396 معظمي، معاون وزير و رئيس سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران از کارخانه نساجي قائمشهر، جلسه اي در خصوص وضعيت کارخانجات نساجي با حضور مسئولين مربوطه در محل سازمان گسترش نوسازي صنايع ايران(ايميدرو) برگزار شد.

مهدي محمدي، فرماندار قائم شهر با بيان اينکه جلسه خوب و سودمندي برگزار شد، افزود: وزارت صنعت و سازمان گسترش و نوسازي با نگاهي مثبت به دنبال رفع مشکلات و توسعه صنايع نساجي در مازندران هستند و با اجراي مصوبات اميد زيادي به احياي کارخانجات نساجي داريم.

وي به يکي از مصوبات اشاره و بيان کرد: مقرر شد پس از حل مشکل هيئت مديره، مبلغ 260ميليارد ريال توسط بانک ملي به عنوان تسهيلات براي نصب دستگاه ها و سرمايه در گردش به نساجي مازندران پرداخت شود.

فرماندار قائم شهر به بدهي هاي مربوط به وام کارکنان نساجي مازندران اشاره کرد و گفت:مصوب شد اين بدهي از تعهد کارگران، خارج و در عهده شرکت نساجي قرار گيرد تا پس از اولين پرداخت بانک ملي به آن، کسر شود.

محمدي ضمن تشکر از همراهي رئيس سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران، گفت: با مساعدت و دستور معظمي رئيس سازمان گسترش مقرر شد 50 ميليارد ريال سرمايه در گردش به صورت اماني به کارخانه نساجي مازندران پرداخت شود تا پس از دريافت تسهيلات 260ميليارد ريالي بانک ملي بازگردانده شود.

وي در خصوص پيگيري مسائل مربوط به نساجي قائم شهر گفت: با توجه به اينکه ضرورت بررسي بيشتر در خصوص تعيين تکليف مالکيت وجود دارد، قرار بر اين شد، جهت اتخاذ تصميم نهايي جلسه‌اي با حضور همين اعضا در هفته آينده برگزار شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :