آخرین عناوین

شنبه 9 دی 1396-20:17 کد خبر:49578

میدان داری شهردار ساری در شورای شهر!!

شهردار ساری خبر ساز شد

شهردار ساری در جلسه شورای شهر ساری با سخنرانی خود خبرساز شد.


به گزارش خزرخبر،مهدی عبوری شهردار پرآوازه ساری در یازدهمین جلسه شورای شهر ساری با سخنرانی خود خبرسازی نمود.

وی در مورد لایحه عوارض و بودجه سال97 با اعلام اینکه، در موعد مقرر تقدیم شورا خواهیم نمود اظهار داشت:در این مورد جلسات زیادی با اعضای شورا و کارشناسان برگزار شد و همچنان ادامه خواهد داشت.

عبوری با اعلام اینکه مطالعات ریزپهنه‌بندی اماکن شهری در هنگام بحران در ساری تهیه شده است، گفت: تمامی طرح‌های عمرانی در دست اجرای ساری، دارای پیوست پدافند غیرعامل و مدیریت بحران است.

وی  در ادامه سخنان خود افزود: بنده به عنوان عضو کوچکی از سربازان اسلام و انقلاب، اعتقاد دارم امیدآفرینی به غیر از انجام صحیح کار، تلاش و همت شبانه‌روزی ایجاد نمی‌شود.

عبوری با اعلام اینکه مطالعات ریزپهنه‌بندی اماکن شهری در هنگام بحران در ساری تهیه شده است، گفت: تمامی طرح‌های عمرانی در دست اجرای ساری، دارای پیوست پدافند غرعامل و مدیریت بحران است.

وی در ادامه با اعلام اینکه، طی یک ماه گذشته شخصاً سه سفر به تهران بابت پیگیری و اقدامات در دست اجرای کارخانه زباله سوز انجام داده ام خاطر نشان کرد: نیروگاه زباله‌سوز از طرح‌های بزرگ در دست اجرای شهرداری ساری است.

عبوری با اشاره به اینکه یکی از دلایل تاخیر در احداث نیروگاه زباله‌سوز تاخیر سه ساله پاسخ استعلام محیط زیست بوده است، گفت: مدیریت شهری ساری در اجرای پروژه‌های بزرگ رکورد زده است و بدون توقف اجرای این پروژه ها تداوم خواهد داشت.

شهردار ساری با بیان اینکه تاکنون 56 میلیارد تومان برای احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری از طریق شهرداری ساری پرداخت شده است، گفت: 80 درصد تجهیزات توسط کشتی از چین وارد گمرک بندرعباس شده و 53 تریلی بار از گمرک بندرعباس حمل و امروز در انبارهای شهرک صنعتی در حال نگهداری بوده و بزودی نصب تجهیزات نیروگاه زباله‌سوز انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه اوراقی از طریق بانک توسعه اسلامی برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز آغاز شده است، افزود: امیدواریم این پروژه بزودی افتتاح شود.

شهردار ساری همچنین با اعلام اینکه مراحل پایانی بوستان ولایت را در دست اجرا داریم و هیچ وقفه ای نیز نخواهد داشت خاطر نشان کرد: یکی از پروژه‌های بزرگ شهرداری ساری، احداث بوستان بزرگ ولایت مرکز استان بوده که به عنوان مرکز فرهنگی و اجتماعی شمال کشور به سبک اسلامی و ایرانی خواهد شد، که کار پرزحمتی بوده و تمام فعالیت‌های عمرانی ساختمان‌ها به اتمام رسیده و امید است طی روزهای آتی با حضور مردم ساری این پروژه را بهره‌برداری نمائیم.

وی با اعلام اینکه بوستان بزرگ بانوان نیز یکی از کم نظیر ترین پروژه های شمال کشور و در دست اقدام می باشد و در حال مراحل تکمیل است گفت: بعد از بهره برداری ارزش این پروژه مشخص خواهد شد.

وی در ادامه با اعلام اینکه تنها مرکز استانی بوده ایم که طرح جامع ترافیکی نداشته ایم تسریع کرد:با انجام کاری علمی و میدانی مرحله دوم این طرح در دست اقدام می باشد.

شهردار ساری با بیان اینکه مجموعه پارک جنگلی شهید زارع ساری برای تبدیل بخشی از این مکان به شهربازی بزرگ  استان در دست اقدام است، گفت: این پروژه بزرگ و کم نظیر در شهر ساری نیز در دست اجرا است.

عبوری با اشاره به اینکه در فضای سخت مالی بودجه ای در کشور فاز دوم پارک ملل به مساحت 330 هکتار درحال اجرایی شدن است، افزود: 2650 متر از این فضا برای لاینینگ توسط سازمان عمران شهرداری ساری واگذار شده است.

وی با بیان اینکه ادامه طرح بزرگ هدایت و انتقال آب‌های سطحی شهر ساری پس از 40 سال در مرحله تکمیل شدن قرار دارد، گفت: آب بخش عظیمی از شهر ساری به رودخانه تجن سرریز و کمتر از 200 متر مربع تا تکمیل این پروژه باقی مانده است.

عضو شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه ساری تنها مرکز استان کشوری بوده که طرح جامع ترافیکی نداشته است، افزود: اجرای طرح جامع ترافیکی شهر ساری در دستور کار شهرداری ساری به صورت علمی قرار گرفته و مطالعات اجرای طرح فوق اتمام یافته است.

شهردار ساری در ادامه با بیان اینکه با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور و استان و شهرستان، نه تنها پروژه های شهرداری کاهش نیافته بلکه افزایش نیز یافته است خاطر نشان کرد: مطالعات اجرای احداث زیرگذر میدان هلال احمر به اتمام رسیده و برای اجرای این طرح بزرگ مانند سایر زیرگذر‌ها رکوردی را در اجرای این طرح خواهیم داشت و در کمترین زمان کار را انجام می‌دهیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :