آخرین عناوین

يکشنبه 17 دی 1396-11:24 کد خبر:49680

رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

اولتیماتوم دادگستری مازندران نسبت به تعطیلی و توقیف کارگاه ها

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه در فضای اقتصادی باید با مقاومت تلاش کرد تاکید کرد: هرکس بخواهد کارگاهی را در استان توقیف کند با دادگستری طرف خواهد شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، حجت الاسلام تقوی فرد صبح یکشنبه در جلسه کمیته شورای گفتگوی بخش دولتی و خصوصی، با بیان اینکه فضای کسب‌وکار مربوط به حالت عادی بوده اما اکنون فضای جنگ اقتصادی است، افزود: تفاوت میان این فضا دو بسیار است؛ در فضای کسب‌وکار کارگر، کاسب و تاجر و داریم اما در فضای جنگ ما میدان نبرد، فرماندهی و لشگر داریم و اماکن و کارگاه‌های تولید و صنعتی، میدان نبرد هستند.

رئیس کل دادگستری استان، با بیان اینکه انسان در سه جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی دچار چالش می‌شود، افزود: جنگ فرهنگی طبق فرمایشان رهبری شبیه خون فرهنگی بوده و جنگ اقتصادی را اکنون حس می کنیم که دنیا به جنگ اقتصادی ایران آمده و تحریم و فشار اقتصادی به این معناست که شما دست از هر چه دارید بکشید و این فضا، فضای جنگ است.

وی با عنوان اینکه میدان نبرد در جنگ اقتصادی کارگاه‌های تولیدی و صنعتی و معادن ما است و خالی کردن این میدان همان هدف دشمن است، افزود: خوابیدن کارگاه تولیدی یعنی ما اسیر اقتصادی شده ایم و هر کارخانه توقیف شده به معنای آن است که رئیس آن کارخانه و کارگرانش اسیر دشمن شده‌اند و ما اکنون اسرای اقتصادی زیادی داریم.

تقوی فرد با بیان اینکه دنیا ما را تحت فشار همه جانبه اقتصادی گذاشته و تا آنجا که می‌توانسته به ما فشار وارد کرده است، افزود: در این بین، آن وقت از داخل کارگاه‌های خود را با قانون خودمان تحویل دشمن دهیم و موقع اختلاف نباید اول در کارخانه بسته شود بلکه باید در کارخانه باز باشد و اول اختلافات تعیین تکلیف شود و این معنا مقاومت است.

رئیس دادگستری استان مازندران با عنوان اینکه اکنون بحث من درباره دشمن نیست چرا که آنها حتماً می‌خواهند که مراکز تولیدی و صنعتی تعطیل، توقیف و پلمپ شود، افزود: بیشتر روی سخن من با مدیران داخلی و دولت است؛ همیشه در جبهه ما دو دشمن داریم که دنیا دشمن مقابل ماست و دیگری ستون پنجم داخل و غافلان داخل هستند.

وی با بیان اینکه آنکه واقعا ضربه می‌زند، ستون پنجم است، افزود: ستون پنجم از پشت خنجر می‌زند و قابل دفاع نیست چرا که تمام حواس ما رو به جلوست و اینگونه است که اکنون ما با دستان خود موفق‌تر، کار تحریم اقتصادی را دنبال می‌کنیم و آب در آسیاب دشمن می‌ریزیم.

تقوی فرد با تأکید بر اینکه اگر از داخل هماهنگی و انسجام داشته باشیم هیچ‌کاری از بیرون انجام نمی‌شود، افزود: سرمایه اگر پلمپ شود برای همه خسارت است و نه فقط برای یک شخص؛ رزق و روزی یک مدیر همان روزی کارگر است و هر دو به یک میزان غذا می‌خورند.

وی با عنوان اینکه هر کسی از این به بعد بخواهد کارگاهی را توقیف کند، مستقیما با من طرف است و این امر مکتوب هم هست، افزود: اگر کارگاه و مرکز اشتغالی در هر شرایط حتی ثبت و بازرسی، تعطیل شد تنها به ما اطلاع دهید.

رئیس دادگستری استان مازندران گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه ما مانند جبهه نبرد مقاومت کنیم و اکنون باید در فضای اقتصادی با مقاومت و جان کار کرد و باید جانباز و شهید اقتصای داشته باشیم و شهید مثل من است که چنین تعهد سنگینی داده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :