آخرین عناوین

يکشنبه 17 دی 1396-18:49 کد خبر:49687

رئیس پلیس فتا استان مازندران خبر داد:

برداشت ‌اینترنتی غیرمجاز در گیم‌نت جهت خرید بازی‌آنلاین

رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: شخصی که با سوءاستفاده از اعتماد دوستش اقدام به برداشت‌اینترنتی غیرمجاز از حساب وی نموده ‌بود، شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی  پلیس فتا مازندران ، رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: شخصی که با سوءاستفاده از اعتماد دوستش جهت خرید بازی‌آنلاین، اقدام به برداشت‌اینترنتی غیرمجاز از حساب وی نموده‌بود، توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا شهرستان بابل شناسایی و دستگیر شد.

حسن محمدنژاد در تشریح این خبر اعلام کرد: در پي شکايت فردی ساکن شهرستان بابل و با ارائه مرجوعه قضايي به پليس فتا آن شهرستان مراجعه و در برگ تحقيقات اظهار داشت، شخص ناشناسي مبلغ 4 میلیون ريال به صورت غيرمجاز از حسابم برداشت نموده‌است که بنده از آن بي‌اطلاعم لذا تقاضاي رسيدگي موضوع را دارم.

وی افزود:در ادامه حسب دستور مقام محترم قضایی رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان بابل قرار گرفت و پس از انجام بررسی‌ها و استعلامات لازم، متهم به هویت معلوم که صاحب یک گیم‌نت بود شناسایی گشت.

محمدنژاد گفت:کارشناسان پلیس فتا شهرستان بابل در ادامه با هماهنگي مقام محترم قضایي متهم را به این پلیس احضار نمودند. متهم پس از حضور در اين پليس اظهار داشت که فروشگاه گيم‌نت به مديريت بنده مي‌باشد و در مورد برداشت از حساب شاکي، بنده اطلاعي ندارم اما با چک نمودن دوربين مداربسته گيم‌نت با توجه به تاريخ و زمان برداشت از حساب، متهم اصلی شناسايي گشت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در ادامه کارشناسان این پلیس به همراه صاحب نت‌سرا و شاکي، به گيم‌نت موردنظر مراجعه کرده و با بررسي فيلم دوربين مداربسته در زمان وقوع جرم، متهم به هويت معلوم توسط شاکي و صاحب نت‌سرا شناسايي و حسب دستور مقام قضايي به اين پليس احضار گرديد.

وی گفت: متهم پس از حضور در اين پليس، بدواً از اعتراف امتناع مي‌ورزيد اما با مواجهه حضوري با شاکي و صاحب گيم‌نت، ضمن اقرار به بزه انتسابي، اظهار داشت که دوستِ شاکي مي‌باشد و از اعتماد وي سوءاستفاده نموده و با توجه به اينکه رمز دوم کارت پدرش را در اختيار داشته، از طريق بازي پوکر در گيم‌نت دوستِ خود و بدون اجازه آنها، اقدام به خريد اینترنتی نموده‌است.

محمدنژاد هشدار داد: به هیچ عنوان رمز کارت‌بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و همچنین رمز کارت خود را به صورت دوره‌ای تغییردهید تا جلوی سوءاستفاده دیگران را بگیرید.

رئیس پلیس فتا مازندران در پایان گفت: در پايان پرونده به همراه متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان بابل گرديد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :