آخرین عناوین

جمعه 20 تير 1393-12:11 کد خبر:497

انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان مازندران همچنان ادامه دارد

خودداری اداره کل ورزش مازندران از تحویل امکانات به هیئت قایقرانی

سرپرست هیئت قایق‌رانی مازندران گفت: اداره کل ورزش و جوانان مازندران از در اختیار گذاشتن امکانات به هیئت قایقرانی خودداری می‌کند.


به گزارش خزرخبر،فرامرز آقایی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: حدود یک ماه از انتخاب بنده به عنوان سرپرست هیئت قایقرانی استان می‌گذرد اما با وجود انتقادهایی که به علت نداشتن امکانات هیئت با رسانه‌ها و  مطبوعات داشتم تاکنون هیچ اقدامی از سوی مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران انجام نشده است.

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران با بیان اینکه مدیریت جهادی مدیریتی است که رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی از آن بهره‌مند شدند و با اشاره به اینکه مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران از ابتدا با روی کار آمدن بنده مشکل داشته است، اظهار داشت: برخی افراد گمان می‌کنند چون فکر، قیافه، لباس و مدیریت بنده مربوط به دهه اول پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران (سال 57) است، قادر به اداره این جایگاه نیستم.

آقایی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان و با طرح این سئوال که آقای سعادتمند قبل از آمدن شما ورزش استان در چه رتبه‌ای  بوده و الان در کجا است، افزود: هرگز حاضر نیستم به خاطر پست و مقام و خشنودی برخی افراد فرصت‌طلب، اعتقادات خود را زیر پا گذاشته و با زیر پا گذاشتن حق به تعریف و تمجید دروغین بپردازم.

وی با اشاره به اینکه کذب خواندن اخبار و مصاحبه‌های بنده از سوی معاون ورزش و جوانان استان در رسانه‌ها کار شایسته‌ای نبوده است، ابراز داشت: بنده به عنوان سرپرست هیئت قایقرانی مازندران بارها از مدیران ارشد ورزش استان خواستار در اختیار گرفتن برخی لوازم از قبیل میز و صندلی گرفته تا پرونده ورزشکاران، پرینتر، مهر، فکس و کولر که از پیش نیازهای اصلی فعالیت این هیئت است، شدم اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

آقایی با اشاره به اینکه ورزش قایقرانی از جمله ورزش‌های پرمدال استان مازندران است اما مسئولان ارشد استان هیچ توجهی به این ورزش نداشته و به خاطر غرور و خودخواهی خود عمر این ورزش را به فنا می‌برند، گفت: چه کسی جوابگوی حقوق از دست رفته ورزشکاران است، چرا فقط به دنبال مدال‌های رنگارنگ ورزشکاران ما هستید اما به خاطر حفظ پست و مقام در انجام مسئولیت خود کوتاهی می‌کنید.

سرپرست هیئت قایقرانی مازندران در پایان خواستار رسیدگی به این موضوع و برگرداندن وسایل و امکانات این هیئت شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :