آخرین عناوین

شنبه 23 دی 1396-16:16 کد خبر:49765

در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد:

معرفی مدیران امور آبفاشهری تنکابن و عباس آباد

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ، مدیران امور آبفاشهری تنکابن و عباس آباد معرفی و منصوب شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری مازندران، در مراسمی با حضور مدیرعامل آبفاشهری مازندران، نماینده مردم رامسر،تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی، مدیران امور آب و فاضلاب شهری تنکابن و عباس آباد معرفی و از زحمات چندین ساله مدیران قبلی این دو امور قدردانی شد.

براساس این گزارش، شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم رامسر ، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، با اشاره به اینکه اجرای طرحهای فاضلاب در شهرهای ساحلی از اولویتهای برنامه ششم توسعه است، گفت: با اجرای این طرحها میانگین برخورداری مردم مازندران از طرحهای فاضلاب افزایش می یابد.

وی، به محدودیت منابع انرژی به ویژه آب شیرین در جهان اشاره و تصریح کرد: مدیریت مصرف و استفاده بهینه از این منابع الزامی است.

شریعت نژاد، اصلاح شبکه های فرسوده را در کاهش هدر رفت بخشی از آب شرب موثر دانست.

نماینده مردم رامسر ، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در سرعت بخشیدن به طرحهای آب و فاضلاب تاکید و تصریح کرد: با مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه ها امکان ایجاد اشتغال برای جوانان نیز وجود دارد.

مدیر عامل آبفاشهری مازندران در این مراسم، با اشاره به لزوم اجرای طرحهای فاضلاب در شهرهای ساحلی گفت: این امر در راستای حفظ محیط زیست و عدم آلودگی دریا و  ذخایر دریایی در مازندران در حال اجراست.

 ذاکری،افزود: با توجه به کاهش بارندگی و افت ذخایر منابع آبی به ویژه سفره های آب زیر زمینی طی سالهای اخیر، ضروری است الگوی مصرف مشترکین تغییر یابد.

وی، ضمن اشاره به وجود 1700 کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی در سطح استان مازندران، خواستار مساعدت و حمایت نمایندگان در تامین منابع مالی برای اصلاح این میزان شبکه فرسوده و کاهش هدر رفت آب شد.

گفتنی است در پایان این مراسم، کامبوزیا عسگری مدیر امور آبفاشهری عباس آباد و مهرداد مقدس خو که پیش از این مدیر امور عباس آباد بود، به عنوان مدیر امور آبفاشهری تنکابن معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :