آخرین عناوین

يکشنبه 24 دی 1396-8:46 کد خبر:49775

با وجود رأی دیوان عدالت اداری:

بند آبونمان هنوز در قبض‌های گاز مازندران وجود دارد!

با وجود رأی دیوان عدالت اداری و ابلاغ آن به شرکت ملی مبنی بر حذف بند آبونمان اما همچنان شاهد این بند در برخی قبوض جدید گاز در استان مازندران هستیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، بند آبونمان در قبض‌های گاز بحثی است که با رأی دیوان عدالت اداری و همچنین پذیرفتن آن توسط شرکت ملی گاز ایران باید از قبض‌های گاز حذف می‌شد اما همچنان رقم آن در برخی از قبض‌ها دیده می‌شود.

در 31 مرداد ماه امسال روابط عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد که هیأت این دیوان بر اساس بخش نامه شماره 84203/م/3 به تاریخ 26/6/91 ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها و شرکت ملی گاز آبونمان را از قبوض گاز مشترکین را خلاف قانون دانسته و آن را باطل کرده است اما شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که این موضوع هنوز به ‌صورت کتبی به آنها ابلاغ نشده و در صورت ابلاغ قانونی، این شرکت تابع قانون بوده و در این زمینه اقدام خواهد کرد.

با وجود ابلاغ قانونی و انتشار رأی در روزنامه رسمی توسط دیوان عدالت اداری در اواخر مهرماه باز هم در قبض‌های گاز بند آبونمان دیده شد و دیوان با اخطار به شرکت ملی و با فرصت 48 ساعته خواستار اقدام عملی در ارتباط با رأی ابلاغ‌شده توسط دیوان عدالت اداری برای حذف آبونمان شد.

دیوان عدالت اداری طی نامه‌ای ضمن اخطار به شرکت ملی گاز ایران، ۴۸ ساعت فرصت داد تا مطابق با رأی ابلاغی اقدامات عملیاتی برای حذف آبونمان از مشترکین گاز انجام و نتیجه را به دیوان عدالت اداری اعلام کند البته در برخی از قبوض جدید این بند حذف شده است.

اما در برخی از قبض‌ها این بند همچنان دیده می‌شود.

براساس این گزارش، با وجود رأی دیوان عدالت اداری، ابلاغ آن به شرکت ملی اما همچنان شاهد بند آبونمان در قبوض جدید گاز در استان مازندران هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :