آخرین عناوین

جمعه 20 تير 1393-12:16 کد خبر:498

انتقاد نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد:

عملکرد برخی بانک‌ها ناراحت کننده است

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها امروز در جامعه ما مشکل‌ساز شدند و عملکرد برخی از آنها ناراحت کننده است.


به گزارش خزرخبر،شمس‌الله شریعت‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ارائه و واگذاری تسهیلات از سوی بانک‌ها افزود: بعضی از بانک‌ها تنها نام اسلامی و بانک اسلامی را یدک می‌کشند.

وی افزود: کسانی هستند که مشکلات اقتصادی جدی در جامعه به وجود آوردند و سبیل کلفت‌های امروز جامعه ما شدند در حالی که هنوز در ظاهر سبیل هم در نیاوردند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره جهاد اقتصادی بیان داشت: اگر فرموده‌های مقام معظم در جامعه به کار گرفته شود بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به عملکرد ناراحت کننده برخی بانک‌ها ابراز داشت: با وجود علم به مشکل‌ساز بودن عملکرد برخی از بانک‌ها در روند اقتصادی جامعه، علت ادامه فعالیت این گونه از بنگاه‌های اقتصادی مشخص نیست.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و  عباس‌آباد در خانه ملت خاطرنشان کرد: مردم برای گرفتن یک تسهیلات جزیی باید چندین ضامن و اعتبار تهیه کنند در حالی که پرونده‌هایی از گردن کلفت‌هایی که تسهیلات عظیمی را به راحتی دریافت و هنوز باز پرداخت درست و حسابی هم نداشتند و جامعه و مردم را درگیر سهل‌انگاری‌های خود کردند.

این مسئول اضافه کرد: ناراحت کننده است که می‌بینیم با وجود این همه نعمت و سرسبزی در شمال کشور، جوانان ما بیکار هستند و برای پیدا کردن لقمه‌ای نان به پایتخت مهاجرت می‌کنند.

وی گفت: نگاه‌های تنگ بینانه باید از شمال گرفته شود تا زیرساخت‌ها فراهم و جوانان بیکار نباشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :