آخرین عناوین

پنجشنبه 28 دی 1396-18:19 کد خبر:49863

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس اعلام کرد:

تعلل در انجام تغییرات سبب لابی‌گری‌های بیشتر می‌شود/استاندار در حال آنالیز تغییر مدیران است

سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت:هرچقدر انجام تغییرات در دستگاه‌های اجرایی به تعویق بیفتد لابی‌گری‌ها بیشتر خواهد شد و افراد حاشیه‌ای بیشتر اظهار نظر می‌کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی‌محمد شاعری در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌ها که در مجمع نمایندگان برگزار شد اظهار کرد: استاندار مازندران در حال بررسی و آنالیز کردن اطلاعات درخصوص عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی است و تدوین اولویت‌ها است و برنامه برای تغییر و اصلاح مدیران آماده کرده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی این قول را به استاندار می‌دهد از هیچ کمکی در مسیر توسعه استان دریغ نخواهند کرد، ادامه داد: مردم منتظر تغییرات جدی در دستگاه‌های اجرایی استان هستند و اگر مدیری کارآمد است از ظرفیت آن استفاده خواهد شد و مدیری که ناکارآمد است و توانایی انجام مسئولیت‌ را ندارد باید سریع تغییر یابد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هرچقدر انجام تغییرات در دستگاه‌های اجرایی به تعویق بیفتد لابی‌گری‌ها بیشتر خواهد شد و افراد حاشیه‌ای بیشتر اظهار نظر می‌کنند و ممکن مسیر تغییر را به انحراف بکشاند.

این مسئول ادامه داد: مردم منتظر تغییر محسوس در وضعیت استان هستند و این تغییر توسط مدیران کارامد و با برنامه و با صلاحیت امکان‌پذیر است.

شاعری با بیان اینکه در حوزه اقتصادی و اجتماعی مدیرانی که مسئولیت در حوزه بخش‌های مختلف مانند کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخی نیاز به تغییر و برخی‌ها هم نیاز به تقویت دارند، گفت: نمایندگان نظرات مشورتی را به استاندار مازندران ارایه کردند و باز هم ارایه خواهند کرد و استاندار هدفش پاسخگویی به مطالبات به حق و مشروع مردم است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به درپیش بودن دهه فجر ادامه داد: زمینه خوبی فراهم شود تا در مراسمات دهه فجر حضور مردم بیشتر و معنی دار باشد تا پاسخگویی به یاوه‌گویی قلندرمعاب و تاجر پیشه آمریکا باشد و هم موج سواری که برخی رسانه‌های غربی که خواهان این بودند که مردم کشور ما مایوس هستند اما رسانه‌های غربی باید بدانند که مردم ما مایوس نیستند بلکه ملتی امیدوار هستیم.

وی افزود: همه ملت‌هایی که مقاومت و ایستادگی می‌کنند و کار و تلاش پیشه می‌کنند و تن به ذلت نمی‌دهند همیشه پیروز هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :