آخرین عناوین

جمعه 29 دی 1396-18:19 کد خبر:49868

انتقاد امام جمعه قائمشهر:

ساختمان تخریب‌شده نساجی در شأن مردم و مسئولان نیست/مسئولان حاشیه‌سازی را کنار بگذارند

امام جمعه قائم‌شهر گفت: از مسئولان شهر می‌خواهم از خودرو پیاده شوند و پیاده به محل نساجی بروند و دوری بزنند و شرایط را ببینند که آیا در شأن مردم و مسئولان شهر است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان قائمهشر با بیان اینکه هفته گذشته اتفاق تلخی رخ داد و جامعه ایرانی بعد از ۱۲ روز چشم انتظاری داغدار شدند٬ اظهار داشت: همه ما در غم جان‌باختگان کشتی سانچی سوختیم و از درگاه خداوند برای میلاد عنایتی که در این حادثه جان خود را از دست داد آرزو می‌کنیم که با شهدا و انبیا محشور شود.

وی به هشدارهای مقام معظم رهبری بعد از فتنه اخیر اشاره کرد و افزود: ضد انقلاب بیرونی و استکبار جهانی می‌خواهند اصل نظام را به‌هم بریزند و بهانه ساختند که مردم را با خود همراه کنند و گرانی٬ بیکاری و عدم تحقق بعضی از وعده‌ها را مطرح کردند ولی پشت پرده هدف آنان اصل نظام بود.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه مسئولان باید تلاش کنند و حاشیه‌سازی را کنار بگذارند و به دنبال اصل جامعه بروند٬ اظهار کرد: مسئولان باید برای جلوگیری از گرانی٬ ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان تحصیل‌کرده و اصلاح فضای مجازی کار کنند.

این مسئول ادامه داد: کسی نمی‌گوید فضای مجازی را مسدود کنید می‌گوییم که اصلاح کنید حتی در آمریکا این فضا آزاد نیست و کنترل شده است و کسی حق ندارد خلاف دولت حاکمه مطلبی بنویسد و حرفی بزند ولی ما در کشور اصرار داریم که فضای مجازی را آزاد بگذاریم.

معلمی تصریح کرد: معتقدیم که فضای مجازی باید مفید باشد و خطرناک نباشد و در اذهان جامعه و جوانان سمپاشی نکند.

وی با بیان اینکه در عصر غیبت به سر می‌بریم و دسترسی به امام معصوم نداریم٬ اظهار کرد: فقیه عادل نائب‌ امام زمان(عج) است و معصوم نیست ولی نظرش حجت است و هرچه گفت باید بپذیریم.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: اگر آحاد جامعه در امری اختلاف نظر دارند باید آن را به محضر امام ارجاع دهند و نظر آن را فصل‌الخطاب بدانند.

این مسئول افزود: خیلی‌ها تلفنی یا حضوری به من مراجعه می‌کنند و از وضع اسفناک محل نساجی شماره دو گله دارند.

معلمی ادامه داد: از مسئولان شهر می‌خواهم از خودرو پیاده شوند و پیاده به محل نساجی بروند و دوری بزنند و شرایط را ببینند که آیا در شأن مردم و مسئولان شهر است؟

وی با بیان اینکه اگر قرار بود کارخانه نساجی شماره دو تخریب و کاری انجام شود باید زودتر به سرانجام برسد٬ اظهار کرد: این مکان تبدیل به محل تردد افراد فاسد و معتاد شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: کارخانه نساجی شماره یک در زمان شهردار و شورای قبل خریداری شد و فکر می‌کردند توانایی اداره آن را دارند و الان شنیده می‌شود که قرار است دوباره به سازمان برگردد.

این مسئول ادامه داد: اگر قرار است نساجی شماره یک را برگردانند ما حرفی نداریم ولی مردم باید حرف مردم را بشنویم.

معلمی با بیان اینکه به شهردار جدید گفتم که می‌خواهم قبل از اینکه حقوق خودت را بگیری حقوق پاک‌بانان را پرداخت کنی که استقبال کرد٬ گفت: شنیدم برخی از شاغلان شهرداری را اخراج کردند و از وی می‌خواهم حتی‌المقدور کارکنان را نگه دارد چراکه خیلی‌ها با حساب حقوق همین شغل زندگی تشکیل دادند و هنر این است که کار بسازند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :