آخرین عناوین

چهارشنبه 4 بهمن 1396-16:51 کد خبر:49965

طلسم 10 ساله ساخت کمربندی نور- رویان شکست

فرماندار نور از رفع مشکل ساخت کمربندی نور - رویان پس از گذشت حدود 10 سال از آغاز عملیات اجرایی این طرح ملی خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر،عملیات اجرایی طرح ملی کنارگذر مسیر حدود 6 کیلومتری نور - رویان از سال 1388 آغاز شده بود ولی به علت وجود املاک شخصی در مسیر و بروز مشکل در تملیک آنها ، ساخت آن متوقف شد.

علی شادمان که حدود 2 هفته سکان فرمانداری نور را به دست گرفته است گفت:هفته جاری در پی بازدیدی که از این کمربندی نیمه تمام و در ادامه صحبت هایی که با مالکان زمین ها انجام شد در نهایت آنان با واگذاری بخشی از زمین هایشان که حدود 400 متر مربع در طول این مسیر است ،‌ موافقت کردند.

وی افزود:این مسیر 400 متری حد فاصل رودخانه 'تاشکوه ' تا 'میدان شهدای ' رویان قرار دارد و خوشبختانه بخش عمده ای از طول این مسیر این کنارگذر عملیات بازگشایی ، زیرسازی و روکش ‌آسفالت آن انجام گرفته است.

فرماندار نور اظهار امیدواری کرد که با رایزنی های انجام گرفته با مسئولان استانی ، محلی و نیز طبق وعده های داده شده این طرح تا پایان سال جاری به طور کامل اجرا و به بهره برداری شود.

براساس گزارش های رسمی تاکنون برای اجرای این طرح حدود 20 میلیارد تومان هزینه شده است.

نور به خاطر واقع شدن در مسیر راه های اصلی استان های شمالی و برخورداری از موقعیت های ممتاز گردشگری مانند دریا ، جنگل ، بوستان های جنگلی و آثار تاریخی یکی از شهرستان های پرترافیک منطقه غرب مازندران است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :