آخرین عناوین

جمعه 20 تير 1393-13:27 کد خبر:500

مسئول فرهنگی شهرداری ساری خبر داد:

برگزاری اولین مسابقه آواز خوانی در ساری

کارشناس و مسئول فرهنگی معاونت فرهنگی شهرداری ساری از برگزاری اولین مسابقه آوازخوانی در ساری بعد از ماه رمضان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از نظرنگار،مصطفی نیک نقش گفت:تمرکز معاونت فرهنگی شهرداری ساری بر استعدادیابی و ایجاد وفاق بین هنرمندان ساری در جهت استفاده بهینه از ظرفیت های فرهنگی شهر می باشد.

با پیگیری های معاونت فرهنگی شهرداری " ناصر معیل " و با تاکید شهردار محترم ساری از ابتدای سال 93 در جهت گفتمان با همه  استعدادهای هنری فرهنگی شهر و ارتقای فرهنگ شهری و بالاتر رفتن اخلاق مداری شهروندان، خانه  فرهنگ و هنر شهر ساری افتتاح شد که  14 رشته ی هنری در آن مشغول به کار می باشد ".

وی با بیان اینکه هنرمندان در  14 رشته هنری در خانه فرهنگ و هنر شهرداری ساری مشغول به کار می باشند اظهار داشت : خوشبختانه بعد از گذشت حدود 4 ماه و  با توجه به استقبال بسیار خوب هنرمندان  در آینده ای نزدیک به سمت تولید آثار ارزشمندی در زمینه های شعر، موسیقی، کاریکاتور و مستند سازی خواهیم رفت.

نیک نقش با اشاره به این که تا پایان سال جاری آثار زیادی به شکل مکتوب ارائه و تولیدات مختلفی به نمایش گذاشته خواهد شد تصریح کرد: در بیست و هفتمین شب ماه مبارک رمضان کتابت قرآن کریم را در محوطه  لابی شهرداری ساری خواهیم داشت و همچنین عصر هر پنج شنبه گعده های مهربانی را به شکل جُنگ واره برگزار خواهیم کرد.

این کارشناس فرهنگی از تنظیم کتاب های آموزش و اجرای تاتر برای مقاطع مختلف تحصیلی و تقسیم آن ها در مدارس تا پایان امسال و برگزاری جشنواره تاتر مدارس خبر داد و افزود: یکی دیگر از فعالیت های خانه فرهنگ و هنر، سامان دهی عکاسان و استفاده از جاذبه های گردشگری شهری و طبیعت ساری و تدوین مجموعه ای نفیس از آن ها است.

نیک نقش همچنین از برگزاری اولین مسابقه آوازخوانی در ساری پس از پایان ماه مبارک رمضان واجرای عمومی برگزیدگان این مسابقه خبر داد و گفت :اراده و تصمیم  شهرداری ساری و معاونت فرهنگی بر این است که خود هنرمندان در برنامه ریزی خانه فرهنگ و هنر نقش داشته باشند زیرا هنرمندان بهتر از هر کسی از معضلات موجود در حوزه کاری خود مطلع هستند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :