آخرین عناوین

پنجشنبه 5 بهمن 1396-19:56 کد خبر:50027

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت:

بیست و پنجمین شهردار قائم‌شهر معارفه شد/دریافت حکم از دستان پدر شهید خدمت قائم‌شهر

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی،بیست و پنجمین شهردار قائم‌شهر حکمش را از دستان پدر شهید خدمت قائم‌شهر دریافت کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس ، بعد از ظهر امروز آیین معارفه بیست و پنجمین شهردار این شهر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن آمفی‌تئاتر شهرداری قائم‌شهر برگزار شد.

*شهرداری برای پیشبرد اهداف به دریافت عوارض شهری نیازمند است

فرماندار قائم‌شهر در این مراسم با بیان اینکه شهرداری خانه دوم مردم است٬ اظهار کرد: به دلیل اینکه کار و نوع درآمد شهرداری با خدماتی که به مردم ارائه می‌دهد مرتبط است و باید تعامل بالایی با شهروندان داشته باشد.

مهدی محمدی افزود: دولت بخشی از هزینه‌ پروژه‌های شهرداری را پرداخت می‌کند ولی بخش اعظم هزینه‌ساخت و اجرای پروژه‌های شهری باید با تلاش کارکنان شهرداری محقق شود.

وی تصریح کرد: اجرای دقیق قانون و ضوابط جاری در ارتباط با شهرداری به وی کمک می‌کند تا فعالیت کند.

فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه شهرداری برای پیشبرد اهداف خود به دریافت عوارض شهری نیازمند است و به نوعی دست در قلک زندگی مردم دارد، اظهار کرد: به همین دلیل باید اخلاق رعایت شود چراکه خوش اخلاقی می‌تواند در جذب منابع درآمدی شهر کمک حال باشد.

محمدی ادامه داد: شهردار و شهروند دو کفه ترازو و لازم و ملزوم هم هستند و می‌توانند همدیگر را تشویق و ترغیب کنند تا از آن‌چیزی که به عنوان منابع مالی دراختیار تعریف می‌شود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: لازمه کار شهرداری، مدیریت خوب و کارامد است و همه مردم می‌توانند با ارائه پیشنهادات خود مشاوران امینی برای شهرداران باشند.

فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه منابع شهرداری محدود و پرسنل آن زیاد است، اظهار کرد: تأمین حقوق هزار نفر نیروی مازاد در شهرداری مشکل است.

محمدی گفت: با وحدت و همت همگانی توسعه و آبادانی در شهر به ‌وجود می‌آید و میز و صندلی برای کسی ماندگار نیست و آن‌چیزی که باقی می‌ماند کار خوب است.

*قائم‌شهر ظرفیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری دارد

رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با بیان اینکه اعضای شورای پنجم، شهردار جدید را  از میان بیش از 20 نفر انتخاب و وی بار سنگین مسئولیت را پذیرفت، اظهار کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با مدیریت این شهردار شاهد زیر ساخت‌های عمرانی و زیبا سازی شهر باشیم.

افشین حسین‌زاده افزود: همه شهرداران برنامه‌های خود را ارائه دادند و جناب معین‌پور برنامه‌ها و مسیرش بیشتر با شورای پنجم یکی بود و در نتیجه شهردار شد.

وی گفت: در طول مسیر به کمک همه مسئولان نیازمندیم و به دلیل اینکه قائم‌شهر ظرفیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری دارد شورای پنجم می‌خواهد در این زمینه گام بردارد.

* تکمیل پروژه‌های نیمه کاره در اولویت کاری شهرداری قرار دارد

شهردار جدید قائم‌شهر در ادامه این مراسم با بیان اینکه از حسن اعتماد اعضای شورای دوره پنجم تشکر می‌کنم، اظهار کرد: از نابسامانی‌های مالی و زیادی نامتعارف نیروها که چابکی را در هر سازمان به حداقل می‌رساند مطلع هستم و می‌دانم که امروزه همه شهرداری‌های کشور به این معضل گرفتار هستند.

بهمن معین‌پور افزود: تلاشم بر این است تا با استفاده از ظرفیت‌های درون سازمانی، توسعه و تنوع خدمات در بخش‌های مختلف  این سرمایه اجتماعی را در بخش‌های مختلف به‌کار بگیرم.

وی تصریح کرد: امیدوارم ریل‌گذاری صحیحی برای ایجاد پروژه‌های زیرساختی به وجود آید و در همین مدت کوتاه با همت شورای پنجم در موضوعات فنی و مهمی ورود پیدا کردیم.

شهردار قائم‌شهر با بیان با ایجاد شهرداری‌های مناطق یک و دو نمونه جدیدی برای فعالیت و ارائه خدمت به شهروندان به‌ وجود خواهد آمد، اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره در اولویت کاری شهرداری قرار دارد.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه پل میدان جانبازان که بنده و تمام اعضای شورای شهر قول اتمام آن را در نیمه نخست اسفند ماه به مردم شریف قائم‌شهر دادیم قطعاً میسر می‌شود.

معین‌پور تصریح کرد: طرح‌هایی همچون طرح‌های اجرایی تقاطع غیر همسطح شهید مهدوی، زیرگذر عبور دخانیات، طرح‌های ساماندهی حریم رودخانه تالار که در دست مطالعه و طراحی است نگاه ویژه تیم مدیریت شهری شورای شهر و شهرداری است و به‌زودی در خصوص مدیریت پسماند دغدغه‌های سالیان سال مردم قائم‌شهر به پایان می‌رسد.

شهردار جدید قائم‌شهر در پایان با بیان اینکه در بخش کنترل ترافیک با بهره برداری سیستم‌های هوشمند و مکانیزه که با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان در همان روزهای نخست ورود من با انعقاد قراردادی عملی شد و نصب آن به زودی آغاز می‌شود، گفت: بازگشایی پارکینگ‌های رایگان متعدد در منطقه بحرانی شهر بعضی از سیستم‌های ترافیک شهر را کاهش داد.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم و قبل از اهدای حکم به شهردار جدید، از پدر میلاد عنایتی، شهید خدمت شهرستان قائم‌شهر تقدیر شد و پس از آن بهمن معین‌پور به‌عنوان بیست و پنجمین شهردار قائم‌شهر حکمش را از دستان این پدر شهید دریافت کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :