آخرین عناوین

جمعه 6 بهمن 1396-18:13 کد خبر:50036

انتقاد امام جمعه کیاسر:

قتل و عام مردم در جاده ساری به کیاسر

امام جمعه کیاسر گفت:در خصوص جاده ساری-کیاسر از استاندار و مسئولان می‌خواهیم به وضعیت این جاده رسیدگی شود که اگر کوتاهی کنید تمام این خون‌های بی‌گناه به گردن شما خواهد بود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام یوسفعلی تیموری‌یانسری در خطبه‌های امروز نماز جمعه کیاسر اظهار داشت: اهل تقوا هیچ‌گاه از راه ظلم خود را به پیروزی نمی‌رسانند و از راه گناه دیگران را به شکست نمی‌کشانند زیرا که ظلم و گناه خود شکست است چرا که شیطان در انسان نفوذ می‌کند و باعث شکست هوای نفس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 6 بهمن سال 91 نخستین نماز جمعه منطقه چهاردانگه در شهر کیاسر بعد از 26 سال برگزار شد، افزود: همه ما باید قدر این نعمت الهی را بدانیم که الحمدالله مردم چهاردانگه و شهر کیاسر قدر شناس هستند که با حضور و حمایتتان از خدمتگذار کوچکتان این قدرشناسی را در پیشگاه خداوند متعال نشان دادند.

امام جمعه کیاسر بیان کرد: همانطور که امام جمعه زبان گویا مردم است و اگر بخواهد زبانش موثر باشد نماز جمعه را پرشور و باشکوه کنید تا اینکه آن مسئول بداند سخنان امام جمعه از یک پشتوانه بزرگ مردمی برخوردار است.

تیموری خاطرنشان کرد: در خصوص جاده ساری-کیاسر بسیار تاکید می‌کنیم ما از استاندار مازندران و از مسئولان اداره راه و شهرسازی می‌خواهیم به وضعیت این جاده رسیدگی شود که این جاده انسان‌های زیادی را قتل و عام کرده و اگر کوتاهی کنید تمام  این خون‌های بی‌گناه به گردن شما مسئولان خواهد بود.

وی با اشاره به سالروز حماسه مردم آمل در روز 6بهمن عنوان کرد: مردم شجاع آمل  با حضور هوشمندانه و ساخت سنگر درکوچه‌ها و خیابان‌ها در مقابل  منافقان  ایستادند و نگذاشتند شهر آمل به دست دشمنان بیافتد،این حادثه آنقدر اهمیت دارد که در بیان و قلم امام راحل (ره) در وصیت نامه ایشان ذکر شد تا این واقعه فراموش نشود و باعث درس و عبرت آیندگان باشد.

امام جمعه کیاسر در ادامه افزود: امیدواریم به جهت ماندگاری این روز مهم با برنامه‌ریزی دقیق صحیح  مسئولان، زمینه دیدار مردم شجاع و ولایتمدار مازندران با رهبر معظم انقلاب در روز 6 بهمن هر سال فراهم شود که هم این درس و عبرت بزرگ تاریخی فراموش نشود هم بیان گر رشادت و عظمت مردم شریف استان مازندران باشد.

تیموری با اشاره با روز 6 بهمن تحصن علما و طلاب در دانشگاه تهران در حمایت از ورود امام خمینی(ره) به کشور، خاطرنشان کرد: در آن روز بسیاری از مردم ایران از شهرهای مختلف برای استقبال از امام به تهران رفته بودند و با توجه به ممانعت از ورود حضرت امام به کشور، جهت حمایت از امام بزرگوار با مدیریت شهید مطهری و شهید بهشتی تحصن در دانشگاه تهران آغاز شد.

وی در پایان ضمن مخاطب قرار دادن جوانان در خصوص چگونگی و نوع انقلاب در ایران، گفت: با کمی مطالعه از اتفاقات گذشته و همچنین بررسی شعارهای مردم (نه غربی نه شرقی جمهوری اسلامی، نهضت ما حسینی است رهبر ما خمینی است و...) مشخص می‌شود که این انقلاب از نوع  اقتصادی، کمونیستی، لیبرالیستی و... نبود بلکه ادامه راه انبیا اولیا و برگرفته از نهضت امام حسین(ع) جهت زمینه‌سازی گسترش عدل جهانی و زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :