آخرین عناوین

شنبه 7 بهمن 1396-18:33 کد خبر:50055

معاون فني عمراني شهرداري ساري خبر داد:

اجراي پروژه هاي عمراني / ساري شهر انسان محور

معاون فني عمراني شهرداري ساري گفت: اجراي پروژه هاي مختلف براي رفاه حال شهروندان و ايجاد شهري انسان محور با همت شهرداري و همراهي شهروندان عملياتي گرديده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري ، عباس رشيدي معاون فني عمراني شهرداري مركز استان به اقدامات اين معاونت در سال جاري اشاره نموده و اظهار داشت: مديريت شهري براي اجراي پروژه هاي عمراني با محوريت روان سازي ترافيك و تسهيل در عبور و مرور شهروندان ، نزديك به  550 هزار  متر مربع  از معابر و خيابانهاي سطح شهر را زيرسازي و آسفالت نموده است.

 

وي اجراي توسعه متوازن و عادلانه پروژه هاي عمراني در سطوح مختلف شهر ساري را گام موثري در تعامل دو سويه تيم مديريت شهري و شهروندان دانست و ادامه داد: احداث كانال هدايت آب هاي سطحي براي رفاه حال شهروندان در نقاط مختلف شهر عملياتي شده و در سال 96 معاونت فني عمراني 4198 مترطول كانال را با اين هدف و با نگاه توسعه متوازن  اجرا نموده است.

 

رشيدي پياده رو سازي خيابانهاي سطح شهر را پروژه اي در راستاي ايجاد شهري انسان محور عنوان كرد و افزود: در سال جاري با قريب به 41 هزار متر مربع پياده رو سازي در معابر شهري ، بستر مناسبي براي رسيدن به اين مهم فراهم گرديده است.

 

اين مسئول احداث جدول بتني و كانيو را از اقدامات ديگر معاونت فني عمراني در نه ماه امسال  بيان كرد و گفت: احداث 13758 متر طول جدول بتني و كانيو نيز در راستاي  تكميل پروژه عمراني هدايت آب هاي سطحي شهر مي باشد.

وي با اشاره به احداث نوه بتني در محله هاي شهر افزود: بر اساس آسيب شناسي هاي صورت گرفته در سطح شهر ، شهرداري ساري در سال جاري با ايجاد 7689 متر طول نوه بتني در كوچه ها و معابر پروژه  هدايت آب هاي سطحي در نقاط مختلف را استمرار داده است.

 

معاون فني عمراني شهرداري ساري در پايان خاطر نشان كرد: اجراي پروژه هاي مختلف براي رفاه حال شهروندان و ايجاد شهري انسان محور با همت شهرداري و  همراهي شهروندان عملياتي گرديده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :