آخرین عناوین

شنبه 7 بهمن 1396-21:10 کد خبر:50056

سخنگوی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

مدارس کلاردشت در همه مقاطع تحصیلی فردا تعطیل است /تعطیلی مدارس چهاردانگه، دودانگه و بلده

سخنگوی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به برودت هوای استان طی امروز و امشب، گفت: مدارس کلاردشت و مدارس چهاردانگه، دودانگه و بلده در همه مقاطع تحصیلی فردا تعطیل است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم،محمود رضا علیزاده اظهار داشت: بر اساس اطلاعات صورت گرفته از ادارات شهرستان‌ها، تمامی مدارس شهرستان کلاردشت در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه صبح و عصر برای فردا یکشنبه هشتم بهمن تعطیل خواهد بود.

وی افزود: با توجه به تداوم برودت هوای استان، احتمال تعطیلی برخی مدارس شهرهای مازندران در مناطق کوهستانی وجود دارد که متعاقبا اعلام می‌شود.

علیزاده اضافه کرد: همچنین مدارس بخش کوهستانی لاریجان آمل برای فردا یکشنبه هشتم بهمن ماه در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر نیز تعطیل خواهد بود.

محمود رضا علیزاده اظهار کرد: همه مدارس چهاردانگه  و مدارس ابتدایی دودانگه، بنافت دودانگه در همه مقاطع و بلده شهرستان نور در همه مقاطع تعطیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدارس ابتدایی مناطق کجور و همه مقاطع بلده و مدارس ابتدایی روستایی مرزن‌آباد چالوس نیز در دو شیفت صبح و عصر تعطیل اعلام شده است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش مازندران گفت: در ارتباط با تعطیلی دیگر مدارس در موعد مقرر اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :