آخرین عناوین

يکشنبه 8 بهمن 1396-12:33 کد خبر:50070

بخشدار امامزاده عبدالله آمل خبر داد:

برق ۱۴ روستای آمل همچنان قطع است

بخشدار امامزاده عبدالله آمل با اشاره به اینکه در پی بارش شدید برف در این بخش ۱۲ روستا با قطعی برق مواجه شدند، گفت: تلاشگران اداره برق در حال رفع مشکل قطعی برق هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، یحیی عسگری پور ، با اشاره به قطعی برق در 12 روستای بخش امامزاده عبدالله این شهرستان، اظهار داشت: قطعی این برق بیشتر روستاهای فاقد سکنه است که تلاشگران اداره برق در حال رفع مشکل قطعی برق هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون باد شدید در این بخش در حال وزش است، افزود: در پی بارش برف شدید در مناطق جنگلی و کوهستانی این بخش این بارش در برخی مناطق به 60 سانت رسید.

عسگری پور ادامه داد: در این بخش دو خانه هلال با ارائه تمام تجهیزات مدیریت بحران فعال است و پنج خانه دیگر در دست اقدام است.

بخشدار امام‌زاده عبدالله آمل با اعلام اینکه خوشبختانه در این بخش مشکل سوخت و آب وجود ندارد، عنوان کرد: با توجه به منطقه کوهستانی چلاو تمام امدادگران در این منطقه در آماده باش قرار دارند.

وی اساسی‌ترین مشکل در بخش امام‌زاده عبدالله را حضور برخی گردشگران و طبیعت‌گران مطرح کرد و گفت: متاسفانه این افراد بدون تجهیزات مناسب و زنجیر چرخ به دل جنگل می‌زنند که برای نیروهای امدادی مشکل ایجاد می‌کنند؛ انتظار می‌رود در این هوای سرد گردشگران مراعات کنند.

تلاش برای رفع مشکل قطعی برق 2 روستای لاریجان

بخشدار لاریجان نیز گفت: توجه به بارش شدید برف در بخش لاریجان دو روستای نوسر و نمار با مشکل خاموشی برق مواجه شده که در حال مرتفع شدن است.

رضا مقدم با اشاره به وضعیت محور هراز بیان کرد: با تلاش راهداران، امدادگران و کارکنان بخش لاریجان محور هراز برای تردد باز است اما لازم که رانندگان هنگام رانندگی با احتیاط برانند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :