آخرین عناوین

يکشنبه 8 بهمن 1396-16:30 کد خبر:50077

بخشدار هزارجريب نكا خبر داد:

قطع راه ارتباطی 50 روستای نكا بر اثر برف و کولاک

بخشدار هزارجريب نكا گفت: راه ارتباطی 50 روستای این شهرستان همچنان بر اثر برف و کولاک مسدود است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمد محمدیان در شهرستان نکا اظهار داشت: برف و کولاک که از بامداد روز شنبه تاکنون ادامه دارد، موجب مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای مختلف شده است که با وجود بازگشایی، به دلیل بارش شدید برف همچنان مسدود است.

وی افزود:بارش برف و کولاک شدید باعث مسدود شدن راه ارتباطی 50 روستای این شهرستان با مرکز نکا شده است و عملیات راهداری در محورهای مختلف همچنان در حال فعالیت برای بازگشایی دائم است.

بخشدار نکا با اعلام اینکه به طور موقت برخی محورها بازگشایی شده است؛ یادآور شد: به علت شدن بارش برف و کولاک، با بازگشایی هر مسیر مجددا" شاهد بارش برف شدید و بسته شدن راه‌ها هستیم.

این مسئول با اشاره به تلاش راهداران شهرستان نکا افزود: راه‌های ارتباطی فرعی بسیاری از روستاها بازگشایی شده است اما همچنان محور بندبن به لایی و بندبن به ارم که دو محور اصلی حدود 50 روستای بالادست همچنان مسدود است و راه ارتباطی این روستاها با شهر قطع است.

محمدیان منطقه هزارجریب نکا را یکی از مناطق کوهستانی و سردسیر مازندران اعلام کرد که در فصل زمستان از مناطق برف‌گیر است.

وی اظهارکرد: تمامی نیروهای راهداری در حوزه استحفاظی این شهرستان و همچنین در راهدارخانه بخش کوهستانی در آماده باش کامل قرار دارند.

بخشدار هزارجریب نکا با اشاره به اینکه ارتفاع برف در منطقه هزارجریب نکا 20 سانتی‌متر اعلام شده است، افزود: تردد در محورهای مختلف هزارجریب نکا تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

این مسئول بیان کرد: کنون مشکلی در قطع آب و برق منطقه گزارش نشده است اما باید نکات ایمنی رعایت و افراد برای گرمایش منازل خود، هیزم و نفت به اندازه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

محمدیان گفت: با توجه به مسدود بودن محورهای مختلف هزارجریب، تردد در این منطقه با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و به همراه داشتن لباس گرم، خوراک و سوخت کافی خودرو برای حضور در مناطق هزارجریب برای کارهای مهم و ضروری الزامی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :