آخرین عناوین

يکشنبه 8 بهمن 1396-16:40 کد خبر:50078

شهردار ساری در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی مطرح کرد:

گردشگری محور توسعه / ساری، تفرجگاه خوبان ایران می شود

شهردار ساری گفت: با نیازسنجی مدیریت شهری، اقدامات لازم برای پذیرایی درخور شأن از میهمانان و گردشگران نوروزی صورت می گیرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، شهردار مرکز استان در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری ساری با تاکید بر لزوم بهسازی محیط شهری و آماده سازی زیرساخت های گردشگری در زمان باقیمانده تا نوروز 97، اظهار داشت: همواره رویکرد مجموعه مدیریت شهری ساری، تامین زیرساخت های گردشگری و اقدامات موثر در راستای گردشگرپذیری شهر بوده است و امیدوارم با تلاش مضاعف مدیران شهرداری و همراهی شهروندان ساروی، نیازسنجی جهت اقامت و استفاده از فضاهای تفریحی برای شهروندان و گردشگران انجام گرفته و اقدامات لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.

عبوری گفت: فضاسازی شهری برای نوروز 97، پاکسازی محیطی و جمع آوری بنرها و پرچم های قدیمی، رنگ آمیزی جداول و دیوارها، ترمیم فضای سبز شهری و گلکاری میادین، بلوارها و مبادی ورودی شهر، تبیین برنامه های ترافیکی با هدف کاهش بار ترافیکی شهری، جلوگیری از کنده کاری معابر و خیابان ها در اسفندماه از جمله اقدامات اساسی است که باید در راستای شهروندمداری و تامین نیازهای شهروندان و گردشگران در ایام نوروز انجام گردد.

در ادامه، شهردار ساری با تاکید بر ضرورت توجه به ظرفیت های گردشگری شهر و همت همکاران معاونت فنی و عمرانی بیان داشت: افتتاح دو پروژه بوستان ولایت و شهربازی در اولویت فعالیت های معاونت فنی وعمرانی قرار گیرد تا زمینه های گردشگری و راه اندازی تور ساری گردی با انتخاب بوستان ولایت بعنوان مبدا حرکت این تور یکروزه، بیش از پیش فراهم شود.

وی، ساخت اپلیکیشن و انیمیشن مناسب برای استفاده و راهنمایی مسافران و گردشگران توسط همکاران سازمان فاوا شهرداری ساری را مورد انتظار عنوان کرد و افزود: راهنمایی گردشگران و جهت دهی به آنان برای استفاده مفید از ایام اقامت در ساری با ساخت و تولید کلیپ های انیمیشنی و نرم افزارهای کاربردی گردشگری، امکان پذیر خواهد بود.

در پایان، شهردار مرکز استان به حضور موفق شهرداری ساری در نمایشگاه گردشگری کشور که طی روزهای اخیر در تهران برگزار شد اشاره کرد و افزود: استقبال کم نظیر مردم و مسئولان از غرفه اختصاصی ساری در نمایشگاه گردشگری کشور نشان از نتیجه بخشی زحمات و اقدمات مدیریت شهری در راستای گردشگرپذیری این شهر بوده و براین اساس، از تلاش های همکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی درخصوص برپایی و آراستن این غرفه، قدردانی می نمایم.

گفتنی است، اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری ساری، با حضور شهردار ساری، شهرداران مناطق سه گانه، مدیران عامل سازمان ها و مدیران واحدهای مربوطه در دفتر شهردار ساری برگزار شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :