آخرین عناوین

جمعه 20 تير 1393-14:27 کد خبر:501

به زودی آغاز می شود:

حمایت همه جانبه رسانه ها از نیروی انتظامی مازندران در طرح جمع‌آوری قلیان سراها

طرح جمع‌آوری قلیان سراها نیاز به حمایت همه جانبه‌  مردم و مسئولان دارد به این دلیل که پس از آغاز جمع آوری طرح قلیان در مازندران تعدادی از فعالان این حوزه سعی دارند جلوی اجرای این طرح را بگیرند.


به گزارش خزرخبر، جمع‌آوری قلیان سراها از ماه مبارک رمضان در مازندران و در برخی از شهرها مانند آمل، بابل، ساری و نکا آغاز و اقدام مشترکی است که توسط نیروی انتظامی و دادستان‌های استان انجام شده و مورد استقبال مردم و تنها مورد انتقاد برخی از دارندگان قلیان‌سراها قرار گرفت.

بر پایه این گزارش همچنین اخیراً مورد انتقاد یکی از نمایندگان مجلس که گویا از سر ترغیب اقبال عرضه کنندگان قلیان نسبت به خود جهت موفقیت در انتخابات آینده است.

طرح جمع‌آوری قلیان سراها نیاز به حمایت همه جانبه‌ مردم و مسئولان دارد به این دلیل که پس از آغاز جمع آوری طرح قلیان در مازندران ،تعدادی از فعالان این حوزه سعی دارند جلوی اجرای این طرح را بگیرند و باعث شکست اجرای این طرح شوند که این سنگ اندازی توسط برخی افراد به خاطر مسائل سیاسی و انتخاباتی می باشد.

اگر طرح جمع آوری قلیان در مازندران با وجود شروع خوبی که در ماه مبارک رمضان داشت، با شکست مواجه شود با سونامی ایجاد قهوه خانه مجهز به عرضه قلیان می‌شویم به این دلیل که فعالان این عرضه در حالی نسبت به ایجاد قهوه خانه مبادرت کردند که خودشان به کاذب بودن شغل‌شان اعتراف دارند.

از طرفی دیگر طرح جمع آوری قلیان با درخواست‌های مردم از نیروی انتظامی شروع شد، به این دلیل که فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه افتتاح قرارگاه نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران درباره علت شروع جمع آوری قلیان و استارت کار از شهرستان نکا، اظهار داشت: جمع آوری قلیان به دلیل درخواست‌های مردم و علما بود.

سردار مسعود جعفری‎نسب اضافه کرد: نیروی انتظامی برای خواسته‌های به حق مردم وارد عمل می‌شود.

حال که طرح جمع آوری قلیان در مازندران با همراهی دادستان‌های شهرهای استان و جسارت فرمانده نیروی انتظامی در استان شروع شد، نیاز به حمایت همه جانبه دارد تا نیروی انتظامی برگ زرینی دیگر در استان مازندران رقم بزند.

البته بسیاری از خانواده‌ها نیز برای نجات جوانان خود از اجرای این طرح استقبال کردند و خواستار ورود جدی‌تر نیروی انتظامی در این زمینه هستند.

اگر به طور منصفانه و عاقلانه به موضوع طرح جمع آوری قلیان ها نگاه کنیم متوجه می شویم که این کار نیروی انتظامی برای مردم ، جوانان و نوجوانان و حفظ و تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از انحرافات بعدی جوانان این استان می باشد، پس هر گونه مخالفت با این طرح نیروی انتظامی یعنی مخالفت با آینده خوب جوانان،مخالفت با تحکیم خانواده ها،مخالفت با نقشه های دشمنان  و مخالفت با این طرح یعنی موافقت با نفوذ دشمنان به خانواده ها،یعنی موافقت با ترویج فساد و فحشا،یعنی موافقت با انواع جرائم،یعنی نابودی کشور و شهر و خانه و خانواده.

رسانه های مازندران در این زمینه با حمایت همه جانبه خود و آگاه سازی مردم و برخی از مسئولین از محاسن و نتایج خوب این طرح ،وظیفه خود را در مقابل جامعه و مردم انجام می دهند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • س
    جمعه 20 تير 1393-20:4


    با جمع آوری قلیان سراها ، تمام پارک ها شده مرکز قلیان . این باعث این شده که خانواده ها نتوانند به پارکها بروند و با جمع آوری قلیان سراها این وضعیت بدتر شده ، در ضمن دولت به جای این کار دخانیات رو تعطیل کند اگه واقعا برای سلامتی مضر می باشد .