آخرین عناوین

دوشنبه 9 بهمن 1396-13:4 کد خبر:50100

شهردار ساري خبر داد:

امدادرساني به روستاها و مناطق صعب العبور شهرستان ساري در پي بارش برف

شهردار ساری با اشاره به بارش برف گفت: براي امداد رساني به روستاهاي آسيب ديده ، شهرداري مركز استان تيم هاي امدادي خود را تجهيز و به مناطق مختلف روستايي اعزام نمود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري ، مهدي عبوري شهردار ساري به اقدامات تيم مديريت شهري براي امداد رساني اشاره نموده و اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسي مبني بر كاهش دما و بارش برف و باران، نيروهاي خدمات رسان و امدادي شهرداري مركز استان و سازمان هاي تابعه با تجهيزات كامل و آماده باش امدادرساني به شهروندان را اجرايي نمودند.

وي تجهيزات و ماشين آلات خدمات رسان و امدادي را مورد توجه قرار داد و افزود: شهرداري ساري با اعزام تيم هاي عملياتي امدادرسان به مناطق مختلف روستايي آسيب ديده و صعب العبور همگام با ساير نهادهاي خدماتي شهرستان ساري ، اقدامات موثري براي رفاه حال اسيب ديدگان و نيز عبور و مرور مسافران انجام داده است.

عبوري به درخواست فرمانداري شهرستان ساري از معاونت فني عمراني شهرداري در زمينه مديريت بحران و ارائه خدمات به روستاهاي اطراف شهر ساري اشاره نموده و ادامه داد: ستاد مديريت بحران شهرداري مركز استان همزمان با ارائه خدمات به شهروندان ، از ساعات اوليه بارش برف ، تيم هاي عملياتي خود را براي امدادرساني به مناطق و روستاهاي اطراف شهر ساري اعزام نموده است.

شهردار ساري خاطر نشان كرد: شهرداري ساري آمادگي كامل براي امداد رساني و اعزام تيم هاي عملياتي در مواقع بحراني به ساير شهرهاي استان را دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :