آخرین عناوین

دوشنبه 9 بهمن 1396-17:15 کد خبر:50102

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

بازگشایی محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از بازگشایی محورهای هراز و فیروزکوه، کندوان که به علت بارش سنگین برف و کولاک از روز گذشته مسدود شده بود، خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،علیرضا قدمی گفت: در پی ورود سامانه بارشی سرد از دو روز گذشته به استان مازندران، شاهد بارش سنگین برف در محورهای مواصلاتی استان هستیم.

وی تصریح کرد: دو محور هراز، فیروزکوه و کندوان که از روز گذشته به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید مسدود شده بود با تلاش ماموران پرتلاش پلیس راه و راهداری این دو محور دقایقی پیش بازگشایی شد و تردد در آن جریان دارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به بارش برف در محور کیاسر ـ دامغان که موجب انسداد این محور شده بود، افزود: این محور نیز بازگشایی شد و تردد در آن جریان دارد. 

قدمی به رانندگان وسایل نقلیه درباره یخ‌زدگی جاده‌ها هشدار داد و افزود: رانندگان ضمن پرهیز از سفرهای غیر ضروری در صورت نیاز خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 2182934 و 2182920 به طور شبانه‌روز آمده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :