آخرین عناوین

جمعه 20 تير 1393-20:30 کد خبر:502

انتقاد امام جمعه فریدونکنار از صدا و سیما:

صدا و سیما موازین حجاب را رعایت نمی کند/عشوه گری ها و حرکات شبیه به رقص خانم مجری

حجت الاسلام سیدمحمود جلالی از عدم رعایت موازین حجاب در صدا و سیما انتقاد کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ ، سیدمحمود جلالی در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: دشمن پس از شکست سنگینی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی از سوی نظام مقدس ما متحمل شد به فکر ترویج بی عفتی و بی حجابی در جامعه افتاده است.

وی با اشاره به اینکه از زمانی که کشف حجاب از سوی مزدور استکبار رضاخان پهلوی صورت گرفت آمار طلاق و تباهی زندگی رو به افزایش گذاشت، عنوان داشت: دشمن در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ما است و ما باید با هوشیاری کامل خود را برای تقابل با آنها آماده کنیم.

جلالی با انتقاد از عدم رعایت موازین حجاب در صدا و سیما خاطرنشان کرد: در صدا و سیما دختران 9 تا 12 ساله موازین حجاب اسلامی را رعایت نمی کنند، برای آنها تک خوانی گذاشته می شود که شرعاً مورد اشکال است.

وی افزود: متاسفانه عشوه گری های خانم مجری و حرکات شبیه به رقص آنها موجب تحریک کسانی می شود که آن برنامه را دنبال می کنند، اگر جامعه هدف فقط کودکان باشند اشکالی ندارد اما اگر در جایگاه عمومی پخش می شود و حتی جوان 18 ساله نیز آن را تماشا می کنند مشکل آفرین است و باید توجه بیشتری شود.

امام جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار سران سه قوه و برخی کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: همانطوری که رهبری فرمودند اگر دشمن لحظه ای توان حمله نظامی به این کشور را داشته باشد اصلا کوتاهی نخواهد کرد اما این تهدیدات دشمن نشان از ترس آنهاست و در نهایت غفلت صورت می پذیرد.

جلالی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای نیز اذعان داشت: دشمن از این فرصت پیش آمده سوء استفاده می کند، مزدوران غربی در عراق، سوریه، افغانستان درگیری ایجاد کردند و حالا در فلسطین و غزه به بی خانمان ها و کودکان و زنان بی سرپرست حمله ور می شوند.

وی ادامه داد: در این میان مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی همچنان مهر سکوت بر لبان خویش زده اند و در برابر جنایات اسرائیلی ها هیچگونه عکس العملی از خود نشان نمی دهند.

امام جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود به حضور استاندار مازندران در شهرستان فریدونکنار اشاره و خاطرنشان کرد: در حضوری که استاندار مازندران در شهرستان فریدونکنار داشته اند بسیاری از مشکلات از سوی مسئولین این شهرستان گفته شد و وی نیز قول مساعد برای پیگیری و رفع آنها در این شهرستان را داد.

جلالی همچنین به نزدیک بودن لیالی قدر اشاره و اذعان کرد: از خواب غفلت بیدار شوید و به دنبال شکم و خواب و خوراک خود در کنار این جگرکی ها نباشید، چرا که بدین شکل فرصت توبه از بین می رود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :