آخرین عناوین

يکشنبه 15 بهمن 1396-10:3 کد خبر:50204

طی حکمی از سوی استاندار صورت گرفت:

انتصاب شهردار جدید نشتارود تنکابن

طی حکمی از سوی استاندار مازندران، شهردار جدید نشتارود معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، مراسم تودیع و معارفه شهردار شهر نشتارود شهرستان تنکابن در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

براساس این گزارش،حسن خیریانپور معاون استاندار مازندران در این مراسم با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌ها برای مدیریت شهری استفاده کرد گفت: حمایت مردم و انسجام و تعهد شورای شهر باعث می‌شود قدرت پیگیری شهردار در راستای رفع مشکلات بیش از پیش شود.

وی افزود: نشتارود دارای کارکردی فرا استانی و فرا کشوری است و در این راستا ایجاد کمربندی شهر‌های نشتارود، عباس‌آباد، سلمانشهر، کلارآباد و هچیرود مصوب شده است.

این مسئول اظهار داشت:مازندران دارای دو موهبت جنگل و دریاست که باید یا بهره‌برداری اصولی از جنگل و دریا در ایجاد اشتغال گام برداریم.

خیرانپور گفت:از محل سامانه بهین‌یاب بسته حمایتی رونق و تولید ۷۵۰ میلیارد تومان، از محل طرح تکاپو ۷۸۰ میلیارد تومان، خوداشتغالی ومشاغل خانگی از محل بند دال تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۳۰ میلیارد تومان، از محل مشاغل پشتیبان ۳۲ میلیارد تومان، برای سرمایه‌گذاری خارجی ۶۷۰ میلیون دلار و برای اشتغال روستایی ۱۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

فرماندار تنکابن نیز در این مراسم توجه به بخش کشاورزی را اولویت نخست شهرستان دانست و گفت: این منطقه پایتخت مرکبات است و بالاترین میزان تولید پرتغال، کیوی و گل و گیاه را دارد.

سید امیر حسینی جو افزود: طرح فراوری کیوی در نشتارود مصوب شده است تا دغدغه کشاورزان برای فروش و تبدیل محصولات رفع شود.

وی گفت:هزینه مجموع پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر شهرستان تنکابن ۱۵۲ میلیارد تومان است که شامل افتتاح پروژه در حوزه‌های گردشگری، عمرانی، راه‌سازی و حوزه‌های مختلف دیگر می‌باشد.

در این مراسم از زحمات منصور ابوالقاسمی شهردار پیشین قدردانی و محمدمهدی یاحقی با حکم اسلامی استاندار مازندران به‌عنوان شهردار نشتارود معارفه شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :