آخرین عناوین

دوشنبه 16 بهمن 1396-16:58 کد خبر:50230

معارفه بخشدار در سکوت خبری:

انتخاب بخشدار ضعیف برای بخش مرکزی قائم‌شهر!؟

به نظر می رسد استاندار مازندران در انتخاب بخشداران ، از اتاقی خارج از استانداری توصیه می پذیرد که بخشداری بسیار ضعیف را برای بخش مرکزی قائمشهر انتخاب کرده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان قائم شهر ظهر دوشنبه در سکوت خبری معارفه شد.

براساس این گزارش، بخشدار مرکزی شهرستان سوادکوه که در طول فعالیتش در این شهرستان عملکرد موفقی از خود بر جا نگذاشته بود ، در صورتی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی قائم شهر معارفه شد که این شهرستان با بیش از 300 هزار نفر جمعیت تنها از یک بخشداری برخوردار است و اداره آن نیاز به فردی قوی و کاربلد دارد.

با این انتخاب سوال برانگیز ، به نظر می رسد استاندار مازندران در ادامه انتصاباتش در تعیین بخشداران نیز از اتاقی خارج از استانداری توصیه می پذیرد.

لازم به ذکر است ، شنیده ها حاکیست در ارزیابی بخشداران که توسط حوزه معاونت سیاسی استانداری انجام شده بود ، بخشدار مرکزی سوادکوه جز فرماندارانی محسوب می شد که عملکرد موفقی از خودش برجا نگذاشته بود ولی چرا چنین بخشداری باید در تنها بخشداری مهم شهرستان قائم شهر منصوب شود جای سوالات فراوانی دارد، لذا امیدواریم استاندار مازندران یا معاون سیاسی استانداری و یا مدیرکل سیاسی استانداری مازندران پاسخ چرائی این انتصاب را بدهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :