آخرین عناوین

دوشنبه 16 بهمن 1396-22:28 کد خبر:50235

رئیس شورای بخش منطقه چهاردانگه مازندران خبر داد:

مخالفت مردم چهاردانگه با ایجاد مجتمع شن و ماسه در منطقه / نامناسب بودن وضعیت راه سمنان ـ مازندران

رئیس شورای بخش منطقه چهاردانگه با اعلام اینکه زیرساخت‌های جاده‌ پاسخگو حمل و نقل روزانه هزار و 500 کامیون نیست، گفت: مردم مخالف ایجاد مجتمع شن و ماسه در منطقه هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدرضا نوریان عصر امروز در دیدار مسئولان استانی با مردم منطقه چهاردانگه در حسینه روستای برد با بیان اینکه منطقه نرم‌آب دوسر از محرومیت جدی رنج می‌برد، اظهار کرد: این منطقه به شدت محروم است و اقدامات جزئی که در بالادست چهاردانگه انجام شده در این منطقه هم انجام نشده است.

رئیس شورای بخش چهاردانگه مازندران با بیان اینکه بسیاری از روستاهای منطقه راه دسترسی مناسب روستایی ندارند و امکانات اولیه در روستاها وجود ندارد با انتقاد از روند طولانی شدن پروسه کارخانه زباله‌سوز در ساری، گفت: 12 سال زباله‌های ساری با شیوه نامناسب به منطقه منتقل می‌شود، مسئولان شهرداری و شورا کمترین توجهی به دغدغه مردم ندارند و حرف حساب و درست مردم را نمی‌پذیرند.

رئیس شورای بخش چهاردانگه مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی متولیان برای ایجاد مجتمع شن و ماسه در چهاردانگه افزود: هیچ زیرساخت مناسبی در این منطقه برای احداث مجتمع وجود ندارد، تردد روزانه 2 هزار کامیون عرصه زندگی بر مردم را تنگ می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: راه‌های روستایی ما به شدت مشکل دارد، از طرف راه اصلی سمنان به مازندران در این مسیر بسیار نامناسب است.

نوریان در ارتباط با قابلیت‌های منطقه برای توسعه گردشگری، افزود: با وجود قابلیت‌های مناسب گردشگری مدیرکل توجه به منطقه ندارد.

وی در پایان گفت: از استاندار درخواست داریم که مقداری از مسئولان در ارتباط با کم توجهی و کم کاری توضیح بخواهد، چرا اقداماتی در منطقه چهاردانگه انجام نمی‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :