آخرین عناوین

دوشنبه 16 بهمن 1396-23:54 کد خبر:50241

استاندار مازندران هشدار داد:

گفته‌اند شیرابه‌ در مازندران تصفیه نمی‌شود/ کم‌کاری در این مورد را نمی‌بخشم

استاندار مازندران گفت:به من اعلام کردند که شیرابه‌ها با استفاده از روش نانو تصفیه می‌شود،اگر این موضوع صحت داشته باشد که شیرابه‌ها در مازندران تصفیه نمی‌شود، فرد متخلف به اشد مجازات می‌رسد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، محمد اسلامی در جمع مردم منطقه چهاردانگه مازندران در ارتباط با دغدغه مردم منطقه درباره وضعیت شیرابه‌های زباله، اظهار کرد: به من اعلام کردند که شیرابه‌ها با استفاده از روش نانو تصفیه می‌شود.

وی افزود: بنده همه را ملکف کردم که شیرابه‌ها نباید به زمین منتقل شود و اگر این موضوع صحت داشته باشد که شیرابه‌ها در مازندران تصفیه نمی‌شود، فرد متخلف به اشد مجازات می‌رسد.

استاندار مازندران تکرار کرد: اگر شیرابه‌ها تصفیه نمی‌شود باید با افراد دست اندر کار برخورد شود.

این مسئول با اعلام اینکه بنده پیگیر تکمیل پروژه‌های زباله‌سوز ساری هستم، گفت: بنده برای قول‌های گذشته نمی‌توانم کاری انجام دهم ولی در حال حاضر چیزی که روی میز بنده است بحث تعیین تکلیف کارخانه زباله‌سوز ساری است.

اسلامی به مردم منطقه چهاردانگه مازندران قول داد تا زمان احداث کارخانه زباله‌سوز هیئت سه نفر بر روند، انتقال و دفن زباله نظارت کنند و بیان کرد: گزارش وضیعت کارخانه زباله‌سوز به صورت مرتب به بنده منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه چهاردانگه نباید چیزی به نام محرومیت وجود داشته باشد، معیشت و اشتغال در چهاردانگه از دغدغه مردم خارج شده و به مشغله مردم تبدیل شود.

استاندار مازندران اضافه کرد: سه سرفصل برای برون‌رفت از مشکلات چهاردانگه داریم که استفاده از ظرفیت مردمی و با نگاه به توانمندی منطقه در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول یادآور شد: ظرفیت اشتغال در منطه وجود دارد و تسیهلات مناسبی اختصاص پیدا می‌کند.

اسلامی با اعلام اینکه نباید روستایی در مازندران داشته باشیم که مشکل، آب، برق و گاز داشته باشد، گفت: بنده این تعهد را برای خودم ایجاد کردم که بحث محرومیت‌زدایی را در برنامه کاری خویش قرار دهم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک مدت یادمان رفت که با هم بودیم و پیروز بودیم و دوباره باید یادمان باشد که با هم باشیم و پیروز باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :