آخرین عناوین

جمعه 20 تير 1393-20:37 کد خبر:503

انتقاد مدیرکل‌ کمیته‌ امداد مازندران از برخی بانک ها

نقص اعتبارات تخصیصی مددجویان در بانک های ملت و کشاورزی

تیمور طهماسب‌پور گفت: اعتبارات تخصیصی مددجویان کمیته امداد در سال گذشته در همه‌ی بانک‌ها به جز ملت و کشاورزی صددرصد بوده است.


به گزارش خزرخبر،تیمور طهماسب‌پور در گفت‌وگو با بلاغ ، با اشاره به ایجاد 45 هزار طرح خوداشتغالی در کمیته امداد، اظهار داشت: سال گذشته 5 هزار و 450 فرصت شغلی از تعهدات کمیته امداد بود که با ایجاد 6 هزار و 868 فرصت شغلی، 26 درصد بیش از تعهدات شغل ایجاد شد.

وی با بیان اینکه شناسایی قابلیت‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای مددجویان از اهداف ما در حوزه اشتغال و خودکفایی در کمیته امداد است، افزود: ارائه خدمات هدفمند و زمان‌دار با رویکرد توانمندسازی مددجویان نیز از مهم ترین اهداف این اداره کل است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران تصریح کرد: اعتبارات تخصیصی مددجویان کمیته امداد در سال گذشته در همه‌ی بانک‌ها به جز ملت و کشاورزی صددرصد بوده اما در بانک ملت 40 و در بانک کشاورزی نیز 50 درصد محقق شد.

طهماسب‌پور با اشاره به اینکه ایجاد بازارچه برای فروش محصولات مددجویان کمیته امداد از برنامه های دیگر این نهاد است، خاطرنشان کرد: این بازارچه‌ها در شهرهای تنکابن و نکا تاکنون دائر شده اند.

وی بیان داشت: از منابع طبیعی درخواست داریم، زمین‌های قابل استفاده برای درختکاری را در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در پایان با بیان اینکه 6 درصد از دام‌های مازندران مربوط به مددجویان کمیته امداد است، یادآور شد: سهمیه خوراک دام باید به مددجویان مجریان طرح‌های دامداری اختصاص یابد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :