آخرین عناوین

دوشنبه 23 بهمن 1396-17:24 کد خبر:50341

معاون آتش‌نشانی ساری اعلام کرد:

ریزش ساختمانی ناایمن در ساری/ نجات 2 نفر از مرگ حتمی/ مصدومیت 5 نفر در این حادثه

معاون عملیات آتش‌نشانی ساری از حادثه ریزش ساختمان در روستای آخورسر ساری خبر داد و گفت: دلیل ریزش این بود که ساختمان از مقاومت و ایمنی کامل برخوردار نبود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،اسماعیل حسین‌زاده درباره حادثه ریزش ساختمان در روستای آخورسر ساری، اظهار داشت: این حادثه در ساختمانی با اسکلت فلزی در منطقه‌ای از خارج بافت رخ داد که دلیل ریزش این بود که ساختمان از مقاومت و ایمنی کامل برخوردار نبود.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از حادثه مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه حضور پیدا کردند و دو دستگاه خودروی امداد و نجات به منطقه اعزام شد و این حادثه پنج مصدوم برجای گذاشت.

معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری بیان کرد: با تلاش مأموران موفق شدیم دو نفر از کارگران این حادثه که 35 و 40 سال سن داشتند و کاملا زیر آوار ماندند را از مرگ حتمی نجات دهند.

حسین‌زاده با اشاره به آتش‌سوزی منزل مسکونی در کوی شهیدبهنر کمربندی غربی، افزود: دلیل این حادثه مشخص نیست.

وی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه دو دستگاه خودروی امداد و نجات به منطقه اعزام شد و موفق شدیم حریق را مهار کنیم.

براساس این گزارش، ذکریا اشکپور اظهار کرد: در ساعت 10:11 امروز خبر حادثه ریزش دیوار خانه در یکی از روستاهای ساری به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد.

و افزود: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس آل‌یاسین، اسماعیلی و وفائیان به محل حادثه واقع در ساری بندارخیل روستای آخورسر اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: بر اثر این حادثه پنج آقای 43، 50، 45، 64 و 34 ساله مصدوم و همه آنها پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی(ره ) ساری منتقل شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :