آخرین عناوین

چهارشنبه 25 بهمن 1396-9:9 کد خبر:50362

رئیس سازمان حمل و نقل بابلسر اعلام کرد:

اجازه فعالیت اسنپ در بابلسر داده نمی‌شود

رئیس سازمان حمل و نقل شهری بابلسر با تاکید بر اینکه تمامی شرکت‌های اینترنتی که در بخش حمل و نقل در شهری فعالیت دارند فاقد مجوز قانونی هستند، گفت: اجازه فعالیت اسنپ در بابلسر داده نمی‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، عادل ابراهیم‌زاده نسبت به تاکسی‌های درون شهری که به صورت دربستی مسافرکشی می‌کنند،اظهار داشت: فعالیت تاکسی‌های درون شهری به صورت دربستی ممنوع و برخلاف قانون است.

وی درباره فعالیت شرکت‌های اسنپ در شهر بابلسر گفت:تمامی شرکت‌های اینترنتی که در بخش حمل و نقل در شهرستان بابلسر فعالیت دارند فاقد مجوز قانونی بوده و خدمات و مسافرکشی این ماشین‌های شخصی ممنوع است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بابلسر با بیان اینکه 2 هزار و 500 تاکسی درون شهری، آژانس و تاکسی‌های بی‌سیم در این شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: اجازه هیچ‌گونه فعالیت به خودروهای شخصی در قالب اسنپ، دیتا و غیره نخواهیم داد به دلیل اینکه اعتقاد داریم راننده‌های تاکسی شهر جز قشر ضعیف جامعه هستند و در صورت فعالیت این شرکت‌ها آسیب بزرگی به راننده تاکسی‌ها خواهد خورد.

ابراهیم‌زاده گفت: مرجع صدور مجوز شرکت‌های حمل‌ونقل از سوی شهرداری صورت می‌گیرد و شفیعی شهردار بابلسر هم نسبت به معشیت راننده‌های تاکسی‌های شهر دغدغه داشته و قطعا اجاز صدور مجوز این شرکت‌های اینترنتی را نخواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت مشاهده ماشین‌های شخصی که زیر نظر اسنپ در حال فعالیت هستند چه برخوردی خواهد شد، بیان کرد: برابر نامه از سوی استاندار، دفتر فنی، شورای ترافیک استان به دادستان شهر بابلسر و دستور دادستان بابلسر به رئیس راهور اعلام شد که با تمامی خودروهای شخصی که دارای اسنپ هستند برخورد می‌شود و خودروی آنها متوقف خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :